vraag me af of ik de enige ben, of dat dit normaal is …
ben met alles over gegaan van KPN naar T-Mobile , eigenlijk altijd zonder storingen internet en TV gehad .afgelopen Dinsdag alles overgegaan en alles werkt naar behoren , woensdag ochtend blijkt internet en tv het ineens niet meer te doen , na een hoop ge herstart werkt het weer , maar niet echt goed. direct melding gemaakt bij klantenservice , en dame meld dat er iets met het aansluit punt niet in orde zou zijn . maar wat precies kon ze niet zien . nu v/a woensdag bezig met guidion om een afspraak te maken om een monteur te laten checken waar het mis zit .
email kan ik geen afspraak maken , telefonisch geprobeerd , we gaan u handmatig inplannen ik bel u zo terug . dit telefoontje moet nog komen . toen nog maar eens een email gestuurd , en nog 2x gebeld en nu is het zaterdag avond en nog geen afspraak .
baal hier enorm van , en zit al te kijken om alles maar weer op te zeggen als dit zonder kleerscheuren kan .
meer mensen hier ervaring mee ?