Skip to main content

Ik wil de status van mijn bestelling weten!! Krijg maar geen contact met de klantenservice en de bestelling blijft in behandeling staan. 

Hi @Kelly97, ik ben blij dat je ons via deze weg hebt kunnen vinden! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het in jouw geval om een hele nieuwe glasvezelaansluiting gaat. Hierbij zijn nog bepaalde acties nodig vanuit de netwerkbeheerder voordat het abonnement actief kan worden. Nu zie ik dat er iets niet helemaal goed gaat bij de lijnaanvraag bij de netwerkbeheerder. Ik heb dit daarom gelijk voor je doorgezet naar onze technische dienst, zodat zij dit voor je na kunnen kijken. Zodra ze hier meer over weten, zullen ze gelijk contact met je opnemen! 

Zodra dit helemaal goed loopt, hoeven we alleen nog te wachten tot de netwerkbeheerder je aan heeft gesloten in de wijkcentrale. Als dit gedaan is, zul je een e-mail en SMS ontvangen van Guidion om een afspraak te maken met een monteur. De monteur zal dan langskomen om het modem te installeren en vanaf dat moment gaat het abonnement van start! 😄 

 

Mocht je nog andere vragen hebben over je bestelling, stel ze dan gerust. De technische dienst gaat er nu gelijk mee aan de slag om ervoor te zorgen dat de bestelling goed door blijft lopen! 😊


Reageer