Account is aangemaakt maar ik kan geen abonnement toevoegen omdat ik geen bevestigingscode krijg via de email.
Hi
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik help je hier graag verder mee. Echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? TV-klantnummer is ook voldoende. Het klantnummer kun je vinden bovenaan een factuur. Laat je hier weten of het gelukt is om het toe te voegen? Dan kijk ik met je mee.
Hi
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik help je hier graag verder mee. Echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? TV-klantnummer is ook voldoende. Het klantnummer kun je vinden bovenaan een factuur. Laat je hier weten of het gelukt is om het toe te voegen? Dan kijk ik met je mee.
Hoi Tommie,
Klopt dat je het e-mailadres niet kan vinden. Het is ook een ander e-mailadres dan die bij het abonnement is ingegeven. Dat moet ik dus ook nog veranderen.
Ik heb het klantnummer toegevoegd aan mijn profiel.
thanks.
Hey
Hoi Tommie,
Het is gelukt.
Dank!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.