Ik kreeg vandaag een email waarin ik gevraag werd om binnen 3 dagen de info voor de opzegservice in te vullen. Op zich prima maar als ik dit aanklik dan kom ik na het inloggen op een pagina Ooops hier ging iets mis. Als ik op andere manieren iets probeer werkt het ook niet. De frustratie opwekkende chatbot is zeker geen hulp. Ook bellen is een drama want de computer komt niet uit wat ik nou wil en als ik dan met pijn en moeite door het menu weet te komen kan ik langer dan een kwartier wachten. Ik ben nog niet aangesloten maar begin nu wel een beetje te twijfelen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt. Ik heb ook al bijna een half jaar moeten wachten tot de kabel eindelijk naar binnen wordt getrokken. Hoe kom ik door jullie “gecomputeriseerde AI blokkade heen” en kan ik geholpen worden. Wellicht is een whatsapp chat ook handig voor mensen die verder geen Facebook / X hebben want dan hoef je in ieder geval niet een kwartier te blijven wachten.
Een lange klaagzang sorry maar even de frustratie kwijt. Als er een manier is om alsnog die opzegservice te kunnen invullen zoals dit toegezegd wordt in de email graag.