Hoi @Kara_Indy, welkom op de Community en bij Thuis!
Onze technische dienst heeft jouw situatie doorgezet naar de netbeheerder (KPN NetwerkNL) omdat er een open lijn geconstateerd is in de wijkcentrale. Dit moet hersteld worden voordat jij een actieve verbinding kunt krijgen. Sorry voor het ongemak!
Normaliter rondt KPN dit binnen drie tot vijf dagen af, dus je hoeft niet heel lang meer te wachten.
Ik zie dat je een T-Mobile mobiel telefoonnummer hebt in je klantprofiel, heb je de beschikking over een simkaart van T-Mobile (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan bied ik je graag een Unlimited Internet voucher aan voor zeven dagen. Dan kun je toch onbeperkt online zijn via mobiele hotspot. Dat maakt het online lesgeven ietwat aangenamer. Laat me weten of dit voor jou aantrekkelijk is, dan maak ik het direct in orde!
Hi Jason,
bedankt voor je antwoord. Het is dan nog even wachten op de aansluiting van Kpn.
ik wil graag in de tussen tijd gebruik maken van de Unlimited Internet voucher.
Mvg
Goedemidag @Kara_Indy, ik zie dat KPN afgelopen zaterdag een afspraaktool naar je gestuurd heeft. Is het gelukt om een afspraak met hen in te plannen?
Heb je de beschikking over een T-Mobile simkaart? De voucher werkt alleen bij T-Mobile simkaarten namelijk. Sorry voor mijn veel te late antwoord trouwens, door enorme drukte, kwamen we er voor het weekend niet meer aan toe. Gelukkig is de drukte gaan liggen en is de rust grotendeels wedergekeerd. De tijdsindicatie van 24 tot 48 uur klopt nu weer en onze reactietijd komt daarmee overeen.
Laat me weten of je een T-Mobile simkaart hebt, dan stuur ik de voucher direct naar je toe in een privébericht!