goedendag.
op 9-3-2021 heb ik via een deurverkoper een abonnement afgesloten, wat op 10-3-2021. alles zou er binnen een aantal maanden zijn...
![](https://uploads-eu-west-1.insided.com/tmobile-nl/attachment/970073ad-e448-4314-afd4-bdc6d0952aa5.png)
na een aantal maanden werd er ook glasvezel aangelegd. Sindsdien schuift op t-mobile.nl en later op odido.nl elke week de woningaansluitingdatum steeds een weekje door. Dit gebeurt nu al anderhalf jaar.
![](https://uploads-eu-west-1.insided.com/tmobile-nl/attachment/584341a1-6a3d-4ca2-acab-e74462103abd.png)
![](https://uploads-eu-west-1.insided.com/tmobile-nl/attachment/91f5f987-aefc-49fc-a88b-0940b7c06ab7.png)
![](https://uploads-eu-west-1.insided.com/tmobile-nl/attachment/5067959a-87d5-44f6-b7f9-de94c3f4e24f.png)
vraag: bijna 2 jaar verder na verkoop moment. Gaat er ooit nog glasvezel komen in Haarlem (Burgwal buurt)?
verzoek: haal aub die verwachte aansluit week van de website af, die houd mij nu al minimaal 1,5 jaar voor de gek. 100% zeker dat die 1e week van 2024 er geen aansluiting plaats gaat vinden.