komt onze aansluiting in haarlem ooit nog?

  • 20 December 2023
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

goedendag. 
op 9-3-2021 heb ik via een deurverkoper een abonnement afgesloten, wat op 10-3-2021. alles zou er binnen een aantal maanden zijn...

na een aantal maanden werd er ook glasvezel aangelegd. Sindsdien schuift op t-mobile.nl en later op odido.nl elke week de woningaansluitingdatum steeds een weekje door. Dit gebeurt nu al anderhalf jaar. 
 


​​​​​

vraag: bijna 2 jaar verder na verkoop moment. Gaat er ooit nog glasvezel komen in Haarlem (Burgwal buurt)?

verzoek: haal aub die verwachte aansluit week van de website af, die houd mij nu al minimaal 1,5 jaar voor de gek. 100% zeker dat die 1e week van 2024 er geen aansluiting plaats gaat vinden. 

Cal van Odido 7 maanden geleden

Hoi @wouterkoen, terecht dat je hier tegenaan loopt, het liefst zie ik je binnen de kortste keren van glasvezel genieten! Zojuist heb ik gereageerd in je andere topic, namelijk: aanleg glasvezel haarlem (burgwal buurt). Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, hiervoor één topic te openen zodat de informatie helder blijft en het antwoord adequaat is. 

Ik ga mij voor je inzetten, ik hoop dat wij je heel snel duidelijkheid kunnen geven!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @wouterkoen, terecht dat je hier tegenaan loopt, het liefst zie ik je binnen de kortste keren van glasvezel genieten! Zojuist heb ik gereageerd in je andere topic, namelijk: aanleg glasvezel haarlem (burgwal buurt). Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, hiervoor één topic te openen zodat de informatie helder blijft en het antwoord adequaat is. 

Ik ga mij voor je inzetten, ik hoop dat wij je heel snel duidelijkheid kunnen geven!