Skip to main content

Waarom maak ik 3x een afspraak met een monteur voor het glasvezel, moet ik 3x vrij nemen en komt er precies 3x niemand opdagen én belt niemand van ODIDO mij op om te vertellen dat ik 3x voor de kat z’n k*t zit te wachten?

 

1e keer: na 5 uur wachten; monteurs zijn ziek (allemaal ook echt), nieuwe afspraak. 

2e keer: na 5 uur wachten; monteurs zijn uitgelopen we maken een nieuwe afspraak. Kunt u over 1,5 maand? Mag je achterin de rij aansluiten na een al een maand wachten.

3e keer: na 4 uur wachten; monteur moet nog komen. Monteur belt zelf op na 4,5 uur, ik werk eigenlijk niet op maandag. Kan ik een andere keer komen? “Nee, ik kan niet op een andere dag en heb vandaag wederom vrij genomen tussen 8:00 en 12:00. Maar fijn dat je 12:30 belt. Kom nu maar.” Ik werk niet vandaag.

 

Dus mijn vraag concreet; Hoe zorg ik dat er een monteur bij mij langskomt? Want een afspraak maken, een maand wachten, dan wederom netjes een volledig tijdsblok wachten lukt 3x niet.

 

Wat is dan precies de juiste manier waarop het wel zou moeten lukken? Hoe doen andere mensen dit? Laten jullie een monteur ophalen met een limousine? Of trek je hem/haar gewoon in een busje om naar je huis te brengen? Of zou het sneller zijn als ik nu een opleiding start tot monteur dat ik het over een jaar zelf kan aanleggen wellicht?

 

Ik verneem het graag.

 

Hi @Kees Kappers, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is natuurlijk niet de soepele start waar we op hadden gehoopt. Ik ben voor je gaan kijken en zie dat het gaat om een huisinstallatie. Dit wordt door de onderaannemer, Open Dutch Fiber, gedaan. Nu had ik een ticket willen aanmaken maar zie dat dit al gedaan is door de klantenservice. Hopelijk komt er nu een concrete afspraak met de onderaannemer.


Hi, de concrete afspraak blijft helaas ook uit vandaag. Zowel Open Dutch Fiber als Carla van de Odido klantenservice zouden mij vandaag terugbellen of/wanneer de monteur zou komen en helpen met een oplossing. Zelfs dít is niet gebeurd. Aangezien het nu 18:00 uur verwacht ik geen belletje meer. Begrijp je dat dit keer op keer vervelend is. Zo komen we niet vooruit. Gewoon onnodig dit. :(


@Kees Kappers  Mijn oprechte excuses dat je nog niet bent teruggebeld. Ik heb gelijk nogmaals mijn collega’s van de Fiber afdeling benaderd met de vraag of zij hier achteraan gaan. Zij zullen er voor zorgen dat er contact met je wordt opgenomen. 


Hoi Teresa van Odido, twee weken geleden heb je mij beloofd dat er contact opgenomen zou worden. Drie keer raden…

 


Ik zie het inderdaad @Kees Kappers, ik heb hem nogmaals voor je doorgezet. Hopelijk komt er nu wel een reactie. 


Zak maar lekker door de stront met je Odido en je beloftes. Niemand belt, niemand neemt contact op. Jullie blijven het zeggen met elke keer excuses. Zeg het dan gewoon niet. Wees nou eens transparant. 


Reageer