Waarom maak ik 3x een afspraak met een monteur voor het glasvezel, moet ik 3x vrij nemen en komt er precies 3x niemand opdagen én belt niemand van ODIDO mij op om te vertellen dat ik 3x voor de kat z’n k*t zit te wachten?
1e keer: na 5 uur wachten; monteurs zijn ziek (allemaal ook echt), nieuwe afspraak.
2e keer: na 5 uur wachten; monteurs zijn uitgelopen we maken een nieuwe afspraak. Kunt u over 1,5 maand? Mag je achterin de rij aansluiten na een al een maand wachten.
3e keer: na 4 uur wachten; monteur moet nog komen. Monteur belt zelf op na 4,5 uur, ik werk eigenlijk niet op maandag. Kan ik een andere keer komen? “Nee, ik kan niet op een andere dag en heb vandaag wederom vrij genomen tussen 8:00 en 12:00. Maar fijn dat je 12:30 belt. Kom nu maar.” Ik werk niet vandaag.
Dus mijn vraag concreet; Hoe zorg ik dat er een monteur bij mij langskomt? Want een afspraak maken, een maand wachten, dan wederom netjes een volledig tijdsblok wachten lukt 3x niet.
Wat is dan precies de juiste manier waarop het wel zou moeten lukken? Hoe doen andere mensen dit? Laten jullie een monteur ophalen met een limousine? Of trek je hem/haar gewoon in een busje om naar je huis te brengen? Of zou het sneller zijn als ik nu een opleiding start tot monteur dat ik het over een jaar zelf kan aanleggen wellicht?
Ik verneem het graag.