Skip to main content

klik en klaar bestelling

• July 31, 2025
  • 9 reacties
  • 98 Bekeken

Ik heb afgelopen dinsdag 29 juli klik en klaar besteld,  nu wou ik graag weten wanneer ik dit kan verwachten, ik las dat het meestal binnen 2 dagen bezorgd wordt maar heb alleen een bevestiging mail van de bestelling ontvangen en verder niets!

August 1, 2025

Hi ​@Rein50, goede vraag en dank voor je bestelling! Normalen delen we inderdaad informatie over wanneer je het modem kunt verwachten. Ik check dit voor jou heel graag. Wel mis ik je gegevens nog. Zou je jouw Community profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Geef in dit topic een seintje als dit compleet is. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!

9 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Rein50, goede vraag en dank voor je bestelling! Normalen delen we inderdaad informatie over wanneer je het modem kunt verwachten. Ik check dit voor jou heel graag. Wel mis ik je gegevens nog. Zou je jouw Community profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Geef in dit topic een seintje als dit compleet is. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 1, 2025

Ik heb afgelopen dinsdag 29 juli klik en klaar besteld,  nu wou ik graag weten wanneer ik dit kan verwachten, ik las dat het meestal binnen 2 dagen bezorgd wordt maar heb alleen een bevestiging mail van de bestelling ontvangen en verder niets!

Hoi Cheyenne,

Ik heb mijn gegevens in een privebericht gestuurd naar u!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 2, 2025

Hoi Cheyenne,

Ik heb mijn gegevens in een privebericht naar je gestuurd!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 2, 2025

@Cheyenne van Odido ik heb mijn gegevens in een privebericht naar je gestuurd!

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • August 2, 2025

Je moet je prive gegevens in je forumprofiel plaatsen. Dat kunnen alleen moderators inzien. Dus geen directe berichten naar 1 moderator sturen. Ook die gaan wel eens op vakantie / vrij.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 2, 2025

@eric heb ik ook al gedaan 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 4, 2025

@Cheyenne van Odido ik heb mijn gegevens in mijn profiel aangevuld!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • August 7, 2025

@Rein50 Sorry dat je nog geen bericht terug hebt gehad. Op onze community beantwoorden wij berichten op binnenkomst (van oud-nieuw). Echter, wanneer er een nieuwe reactie in het topic wordt geplaatst, komt deze automatisch weer achteraan de rij. Hoe het ook zij, ik help je natuurlijk graag! 

Ik heb meteen in ons systeem gekeken en zie dat je het modem inmiddels hebt ontvangen. Klopt dit? Ik ben benieuwd! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 16, 2025

@Teresa van Odido 

Sorry voor mijn late reactie, was met vakantie!

Mijn vriendin heeft het  opnieuw besteld  op haar eigen naam  en toen is alles gelukt, ze had met 2 dagen de modem binnen gekregen! Ik zelf heb echter niets meer vernomen van mijn bestelling, dus ook geen modem binnen gekregen! Ik heb verder ook geen mail ontvangen van Odido dat er misschien iets mis is gegaan met mijn bestelling, wat ik overigens niet netjes vind van Odido!  Maar nu het volgende probleem,  mijn vriendin kan hier bij de community niet inloggen terwijl die een actief abonnement heeft en ik kan wel inloggen, zonder een actief abonnement!  Mocht ik een actief abonnement hebben lopen wil ik dat hierbij beëindigen,  en dan graag het abonnement van mijn vriendin actief maken!!

Kunt u ook aangegeven waar  ik de commerciële zender TLC kan kijken? 

Hopelijk heb ik u voldoende geïnformeerd en gaarne wacht ik u reactie!

Naam vriendin,  Jannie Ruizendaal 

Emailadres XXX

Hartelijke groet, 

Rein Bos