Beantwoord

Klantvoordeel vervallen na verhuizing

  • 25 June 2024
  • 7 reacties
  • 91 Bekeken

Odido,

Afgelopen week ben ik verhuist en heb mijn verhuizing van mijn internet+televisie abonnement doorgegeven(29 april). Zaterdag (22 juni) is de glasvezel aangesloten op mijn nieuwe adres aangesloten en alles werkt naar behoren. Alleen heb ik afgelopen week mijn adres gewijzigd van mijn mobiel abonnement bij BEN. Hier wordt aangegeven dat ik geen klantvoordeel meer krijg omdat er geen odido abonnement op mijn adres is. In onderstaande afbeelding is te zien dat mijn verhuizing nog niet afgrond is en mijn oude adres staat nog op “mijn odido”. Wanneer kan ik verwachten dat het wel afgerond is en me weer opnieuw aanmelden voor klantvoordeel?

 

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 26 June 2024, 10:44

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Reneku, wat super om te zien dat de verhuizing goed gegaan is en je nu gebruik kan maken van onze diensten op je nieuwe adres! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat de verhuizing administratief gezien nog niet afgerond is, waardoor de gegevens van het oude adres nog leidend zijn. Ik ga dit gelijk voor je doorzetten naar mijn collega's van de technische dienst, zodat zij de verhuizing helemaal goed kunnen afronden. Zodra dit gedaan is, krijg je een e-mail ter bevestiging hiervan. Het klantvoordeel kan je dan gelijk weer aanzetten in je Mijn Odido account. Wil je me hierna weer een bericht sturen? Dan zorg ik ervoor dat het klantvoordeel wat je in de tussentijd niet ontvangen hebt voor je vergoed gaat worden! 

Odido,

Afgelopen week ben ik verhuist en heb mijn verhuizing van mijn internet+televisie abonnement doorgegeven(29 april). Zaterdag (22 juni) is de glasvezel aangesloten op mijn nieuwe adres aangesloten en alles werkt naar behoren. Alleen heb ik afgelopen week mijn adres gewijzigd van mijn mobiel abonnement bij BEN. Hier wordt aangegeven dat ik geen klantvoordeel meer krijg omdat er geen odido abonnement op mijn adres is. In onderstaande afbeelding is te zien dat mijn verhuizing nog niet afgrond is en mijn oude adres staat nog op “mijn odido”. Wanneer kan ik verwachten dat het wel afgerond is en me weer opnieuw aanmelden voor klantvoordeel?

 

Nora, dankjewel voor je antwoord. Ik zal laten weten wanneer het klantvoordeel weer actief is.

Wel heb ik nog een vervolg vraag. Ik heb gisteren met de klantservice gebeld omdat ik mijn tvbox wil wisselen voor de (nieuwe) mediabox. Ik heb dit bij aansluiten met monteur overlegd, omdat de modem in de meterkast zit en er geen loze leiding of kabels naar de plaats liggen waar mijn tv staat. Zijn voorstel was de nieuwe mediabox aan te vragen omdat deze op de wifi kan en diegene die ik heb niet. Ik zou gisteren middag worden teruggebeld omdat het op dat moment in het systeem niet goed ging, maar ik heb tot op heden niks gehoord.

Hi @Reneku, wat super om te zien dat de verhuizing goed gegaan is en je nu gebruik kan maken van onze diensten op je nieuwe adres! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat de verhuizing administratief gezien nog niet afgerond is, waardoor de gegevens van het oude adres nog leidend zijn. Ik ga dit gelijk voor je doorzetten naar mijn collega's van de technische dienst, zodat zij de verhuizing helemaal goed kunnen afronden. Zodra dit gedaan is, krijg je een e-mail ter bevestiging hiervan. Het klantvoordeel kan je dan gelijk weer aanzetten in je Mijn Odido account. Wil je me hierna weer een bericht sturen? Dan zorg ik ervoor dat het klantvoordeel wat je in de tussentijd niet ontvangen hebt voor je vergoed gaat worden! 

Verhuizing is doorgevoerd en klantvoordeel is weer actief.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Reneku, super fijn! Ik heb het direct nagekeken en er staat een verzoek uit bij de juiste afdeling om je verhuizing in het systeem af te ronden. Hierna kunnen wij je TV Box omruilen voor een Mediabox. Je ontvangt een e-mail wanneer dit mogelijk is. Laat je dan ook een reactie achter? Dan versturen wij meteen een nieuwe Mediabox! 😊 Groetjes, Ishana

Hoi @Reneku, super fijn! Ik heb het direct nagekeken en er staat een verzoek uit bij de juiste afdeling om je verhuizing in het systeem af te ronden. Hierna kunnen wij je TV Box omruilen voor een Mediabox. Je ontvangt een e-mail wanneer dit mogelijk is. Laat je dan ook een reactie achter? Dan versturen wij meteen een nieuwe Mediabox! 😊 Groetjes, Ishana

Goedemorgen Ishana,

Ik heb vanmorgen een mail ontvangen dat de verhuizing is afgerond, zou je voor mij de aanvraag voor de mediabox kunnen doen? Alvast bedankt!

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Reneku, super fijn! Ik heb je TV Box meteen omgeruild voor de nieuwe Mediabox. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! 😊 Groetjes, Ishana

Hoi @Reneku, super fijn! Ik heb je TV Box meteen omgeruild voor de nieuwe Mediabox. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! 😊 Groetjes, Ishana

Super, dankjewel!

Reageer