Als ik inlog op Mijn Odido ziek ik mijn mobi;e abonnementen , maar ik zie nog nergens mijn nieuwe Tv/internet abonnement. Kunnen jullie deze via de achterdeur toevoegen?.
Hallo
Staat het internet abonnement op dezelfde naam als die van het mobiele abonnement? En welke foutmelding krijg je als je het internet abonnement wilt koppelen?
Hallo
Staat het internet abonnement op dezelfde naam als die van het mobiele abonnement? En welke foutmelding krijg je als je het internet abonnement wilt koppelen?
Ja zelfde naam en adres gegevens. Veder krijg ik de melding dat het abonnement al aan een profiel toegewezen is. Dat is hoogstwaarschijnlijk mijn profiel. Maar vind het dan wel vreemd dat ik nergens iets van mijn order terug kan vinden.
Hi
Hi
Heb ik nog een opmerking. Ik zie nu een aanbieding van 10 maanden €25 daarna€ 75 kan ik nog omgezet worden naar dit contract {de mijne is toch nog niet ingegaan} anders moet ik alles weer annuleren en terugsturen..
Hallo
Dit zijn de haastmakers (actie van Odido), helaas kan dit niet meer veranderd worden omdat het contract al is afgesloten met de op dat moment geldende prijzen en voorwaarden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.