Na heel veel (zeer tevreden) T-Mobile jaren, zowel qua mobiel als Thuis abonnement, toch even "mopperen".
Al jaren hebben wij ESPN Eredivisie als pakket bij T-Mobile TV. Door de inzet van het TV Keuze tegoed hadden wij dit pakket er altijd gratis bij. We kijken thuis echter graag voetbal (en F1) en wilden daarom ook Viaplay erbij nemen. De maandelijkse kosten hiervan zijn 13,99euro. Echter T-Mobile heeft een combi pakket voor ESPN en Viaplay, super.
Echter, daar ging het fout. In mijn enthousiasme gekozen voor het combi pakket ESPN + Viaplay voor 17,50euro per maand. Ik ging er vanuit dat ik dan het TV Keuze tegoed van 7,50euro in kon zetten en zodoende 10euro per maand zou gaan betalen. Helaas, helaas …. het tegoed kan hiervoor niet ingezet worden, blijkt achteraf. Voor het bevestigen helaas geen waarschuwing gekregen dat het tegoed niet inzetbaar is bij dit pakket, maar wellicht had ik zelf beter op moeten letten.
In ons geval was het goedkoper geweest om enkel Viaplay erbij te nemen (afsluiten van een jaarcontract via Viaplay site zelf was overigens nog goedkoper geweest, maar dat terzijde).
Vanmorgen de klantenservice gebeld met het verzoek de wijziging terug te draaien, maar dat gaat helaas niet. Ook het toepassen van het tegoed blijkt niet mogelijk. Eventueel kunnen we het TV keuze tegoed wel inzetten voor een ander pakket, maar dat zijn allemaal pakketten waar we toch niet naar kijken.
Spijtig …… betalen nu eigenlijk 17,50euro per maand voor Viaplay erbij (ESPN hadden we immers al) en hebben een TV Keuze tegoed staan van 7,50euro waar we niets mee kunnen. Zal mooi zijn als het nog kan veranderen door de wijziging terug te draaien of het tegoed toe te passen.