Hoi,
Zou iemand mij kunnen helpen? Ik kan geen klantenvoordeel activeren voor mijn tmobile thuis. Ik heb twee unlimited mobiele abonnementen op hetzelfde adres.
Youssef
Hoi,
Zou iemand mij kunnen helpen? Ik kan geen klantenvoordeel activeren voor mijn tmobile thuis. Ik heb twee unlimited mobiele abonnementen op hetzelfde adres.
Youssef
Hallo
Via deze pagina kan je alle abonnementen tegelijk aanmelden voor klantvoordeel.
https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren
Je kan het ook handmatig voor elk abonnement doen door in alle 3 de T-Mobile accounts aan te melden voor klantvoordeel onder het kopje klantvoordeel.
Voor de eerste link zorg dat je eerst alle 3 de abonnementen hebt afgemeld voor klantvoordeel.
Hallo
Ik heb het geprobeerd voor de mobiele abonnement is de klantvoordeel geactiveerd, maar voor de tmobile thuis abonnement is dit niet gelukt. Er staat dat ik met de klantenservice moet bellen. Maar die hebben een wachttijd van een uur. Vandaar dat ik het via deze weg wou proberen.
In je T-Mobile thuis account kan je wel onder instellingen de instellingen voor WiFi en bellen enzo wijzigen?
Zo niet dan zou dat betekenen dat de administratieve aanmelding van je abonnement nog niet helemaal is afgerond.
Ja dat kan ik allemaal wel doen. Ik ben in de wacht met de klantenservice. Even afwachten wat zij voor me kunnen betekenen.
Hi
Hi
Hoi brian,
ik heb het nogmaals geprobeerd krijg steeds dezelfde melding.
mvg,
Youssef Belhadj
Wat een slechte service. Ik heb nu al spijt dat ik deze keuze heb gemaakt. Iets wat zo simpel op te lossen is kunnen jullie niet eens afhandelen. Ben nu al bijna twee weken bezig en nog geen resultaat. Het is overduidelijk dat ik meerdere abonnementen heb op een adres en nog kan ik geen klantvoordeel activeren voor mijn tmobile thuis.
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.