Skip to main content
Beantwoord

klantvoordeel activeren

  • October 16, 2020
  • 9 reacties
  • 600 Bekeken

Hoi,

Zou iemand mij kunnen helpen? Ik kan geen klantenvoordeel activeren voor mijn tmobile thuis. Ik heb twee unlimited mobiele abonnementen op hetzelfde adres.

Youssef

Beste antwoord door Jason van Odido

@Youssef271, jouw Klantvoordeel is inmiddels al geactiveerd en staat ook eindelijk netjes vermeld in de My T-Mobile Thuis omgeving (de link is klikbaar). Je ontvangt Internet Fast (100 Mbit/s) voor € 25,00 per maand in plaats van € 35,00. Ook zie ik dat de aansluitkosten vergoed zijn, dus die zullen ook niet in rekening worden gebracht.

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23259 reacties
  • October 16, 2020

Hallo @Youssef271 

Via deze pagina kan je alle abonnementen tegelijk aanmelden voor klantvoordeel.

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Je kan het ook handmatig voor elk abonnement doen door in alle 3 de T-Mobile accounts aan te melden voor klantvoordeel onder het kopje klantvoordeel.

Voor de eerste link zorg dat je eerst alle 3 de abonnementen hebt afgemeld voor klantvoordeel.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • October 16, 2020

Hallo @Waqqas 

Ik heb het geprobeerd voor de mobiele abonnement is de klantvoordeel geactiveerd, maar voor de tmobile thuis abonnement is dit niet gelukt. Er staat dat ik met de klantenservice moet bellen. Maar die hebben een wachttijd van een uur. Vandaar dat ik het via deze weg wou proberen.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23259 reacties
  • October 16, 2020

@Youssef271 

In je T-Mobile thuis account kan je wel onder instellingen de instellingen voor WiFi en bellen enzo wijzigen?

Zo niet dan zou dat betekenen dat de administratieve aanmelding van je abonnement nog niet helemaal is afgerond.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • October 16, 2020

Ja dat kan ik allemaal wel doen. Ik ben in de wacht met de klantenservice. Even afwachten wat zij voor me kunnen betekenen. 


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • October 19, 2020

Hi @Youssef271, zoals Waqqas al aangaf kan het zijn dat de start van je Thuis abonnement nog niet helemaal verwerkt was, ik zie namelijk dat je abonnement op 16 oktober is gestart. Je zou het Thuis abonnement inmiddes wel toe moeten kunnen voegen aan Klantvoordeel! :slight_smile:


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • October 20, 2020

Hi @Youssef271, zoals Waqqas al aangaf kan het zijn dat de start van je Thuis abonnement nog niet helemaal verwerkt was, ik zie namelijk dat je abonnement op 16 oktober is gestart. Je zou het Thuis abonnement inmiddes wel toe moeten kunnen voegen aan Klantvoordeel! :slight_smile:

Hoi brian,

 

ik heb het nogmaals geprobeerd krijg steeds dezelfde melding.

mvg,

 

Youssef Belhadj


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • October 21, 2020

Wat een slechte service. Ik heb nu al spijt dat ik deze keuze heb gemaakt. Iets wat zo simpel op te lossen is kunnen jullie niet eens afhandelen.  Ben nu al bijna twee weken bezig en nog geen resultaat. Het is overduidelijk dat ik meerdere abonnementen heb op een adres en nog kan ik geen klantvoordeel activeren voor mijn tmobile thuis. @Waqqas @Brian 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Community Manager
  • 11076 reacties
  • Antwoord
  • October 25, 2020

@Youssef271, jouw Klantvoordeel is inmiddels al geactiveerd en staat ook eindelijk netjes vermeld in de My T-Mobile Thuis omgeving (de link is klikbaar). Je ontvangt Internet Fast (100 Mbit/s) voor € 25,00 per maand in plaats van € 35,00. Ook zie ik dat de aansluitkosten vergoed zijn, dus die zullen ook niet in rekening worden gebracht.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • October 25, 2020

Hoi @Jason  bedankt voor je reactie. Er is een compensatie van 5 euro gegeven. De aansluitkosten zijn al in rekening gebracht bij mijn eerste factuur.