Ik heb van de zomer glasvezel aangevraagd maar sinds aanleg daarvan is er een storing. Allerlei verschillende partijen hebben er in de maanden september en oktober naar gekeken maar het was nog niet verholpen. Sinds november ben ik twee maanden in het buitenland en maak gebruik van een ander nummer om te kunnen bellen. Ik krijg nu deze mail dat T Mobile mijn order wil cancellen.
‐-------
Na herhaaldelijke belpogingen en enkele emails die zijn verstuurd, krijgen we je niet aan de lijn.
We hebben een storing uitstaan gedateert aan 23 september. Deze storing kan niet worden verholpen omdat ook de netbeheerder je niet te pakken krijgt.
We willen je nog een keer in de gelegenheid stellen contact met ons op te nemen zodat we een nieuwe storing voor je kunnen inleggen. Mocht je niet bellen voor woensdag 14 december, dan zijn we genoodzaakt de order te annuleren. Je kan contact opnemen met 0800-0092 (gratis nummer).
----‐------------
Ik zou graag een nieuwe afspraak willen maken, maar ik kan klantenservice nummer niet bellen vanuit het buitenland (niet beschikbaar toon) en de email is gestuurd vanuit een noreply adres door T Mobile. What to do?