Skip to main content
Beantwoord

Klacht via E-mail naar klantenservice

  • November 20, 2022
  • 10 reacties
  • 2329 Bekeken

Ik wil een klacht indienen bij de klantenservice, naar welk e-mailadres stuur ik dat?

Beste antwoord door Cristien

Goedenavond @pietergerritse 

Je mag je klacht hier in de Community posten of Een formulier invullen

Succes!

10 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • November 20, 2022

Goedenavond @pietergerritse 

Je mag je klacht hier in de Community posten of Een formulier invullen

Succes!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • November 20, 2022

Oke dank je, ik zie dat dat formulier een brief op papier is, zocht eigenlijk gewoon een online formulier of een mailadres voor een klacht. Maar ik zal de klacht in de community zetten.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • November 20, 2022

Als je jouw probleem opgelost wilt hebben kun je het beste gewoon met de klantenservice bellen. 

Als je jouw hart wilt luchten kun je dat op de community doen. Andere klanten kunnen hier ook meedenken in oplossing omdat zij dezelfde producten als jij gebruikt. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17

Goedemorgen @pietergerritse, jammer genoeg behoort ook het indienen van een formele klacht in enkele gevallen tot de opties. Weet dat je met een klacht ook altijd jouw verhaal mag doen op de Community, we zullen er dan zo goed mogelijk op inspelen zodat jij geholpen kunt worden. Als dit station gevoelsmatig gepasseerd is, dan kun je via Klachtencompas jouw klacht indienen. Wanneer je toch een formele klacht wilt indienen - hoe spijtig ook dat het zover komt - kun je dat doen via de gangbare weg: KlachtencompasHet T-Mobile voor thuis e-mailadres wordt niet gebruikt om klachten in behandeling te nemen en is enkel bestemd voor bijvoorbeeld screenshots van contractovername of speedtests ter aanvulling op een reeds bestaand onderzoek. 

Verder sluit ik me helemaal aan bij de tips van @CrisTien en @eric. Voel je natuurlijk altijd vrij om jouw verhaal te doen bij één van onze kanalen: social media, Community of de telefonische Klantenservice. Heel veel succes en als we je kunnen assisteren, laat het dan zeker weten.


  • is een Top Poster
  • June 5, 2026

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij dien ik een formele klacht in over de prestaties van mijn Odido glasvezelverbinding.

Ik betaal voor een 1 Gbps glasvezelabonnement, maar haal via wifi al jarenlang aanzienlijk lagere snelheden dan redelijkerwijs verwacht mag worden. Ondanks eerdere meldingen is er tot op heden geen bevredigende oplossing geboden.

Mijn huidige apparatuur:

  • Modem/router: Zyxel VMG8825-T50 (geleverd door Odido)
  • Testapparaat: iPhone 16 Pro Max

Recente snelheidstest via wifi:

  • Download: ongeveer 282 Mbps
  • Upload: ongeveer 334 Mbps

Ik begrijp dat wifi-snelheden afhankelijk zijn van verschillende factoren. Echter, bij een moderne glasvezelverbinding van 1 Gbps en recente apparatuur verwacht ik aanzienlijk betere prestaties dan de huidige resultaten.

Ik verzoek Odido daarom om:

  1. Mijn verbinding en modem grondig te onderzoeken.
  2. Te beoordelen of de Zyxel VMG8825-T50 nog geschikt is voor een 1 Gbps glasvezelverbinding.
  3. Indien nodig kosteloos een moderner modem/router beschikbaar te stellen.
  4. Een concrete en structurele oplossing aan te bieden.

Dit probleem speelt inmiddels al meerdere jaren en ik verwacht daarom een inhoudelijke reactie en passende oplossing.
groetjes 

 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • June 6, 2026

Dat is toch geen test. Een iPhone op wifi..

Waar gebruik je 1gbit voor? Toch wel met een serieuze computer die je met een kabel aan de router verbind? Dan is er tenminste een goede test uit te voeren.


Albert55
Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • June 6, 2026

@ok82mar Waarom klaag je nu pas als je al jaren problemen hebt. Volgens mij heb je de post met chatgpt gemaakt, merk je aan het taalgebruik. 

We zijn hier in de community en hier kun je het formele taalgebruik achterwege laten. 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • June 6, 2026

@ok82mar 

Hoogstwaarschijnlijk krijg je een andere modem, die jij hebt is al verouderd.

Wacht de reactie af van de moderators, ze zullen je netjes verder helpen als je aan de beurt bent.

Let er wel op dat het weekend is dus de reactie kan iets langer duren.

Fijn weekend 

 


  • June 6, 2026

Volgens mij heeft de Zyxel VMG8825-T50 geen WiFi 6? Dan is 300 mbit heel aardig. Weinig op aan te merken.

Meet de snelheid op een bekabeld aangesloten apparaat. Dan zou je wel 1 gbit moeten halen.

Voor een mobiele telefoon is 1 gbit nutteloos. Dat ga je echt praktisch nooit benutten.

Als je alleen maar een mobiele telefoon hebt, dan is de provider de enige die beter word van je 1 gbit abonnement. 


Manouk van Odido
Moderator

Hi ​@ok82mar, ik snap als geen ander dat je gebruik wilt maken van het allersnelste internet. Ik help je hier dan ook graag mee! Ik zie dat je al waardevolle tips hebt gekregen van ​@Cristien, ​@eric en ​@Nick40. Ik zou dan ook graag verder met je mee willen kijken, ik heb je dan ook een privébericht gestuurd om je gegevens te verifiëren, zodra we dit geregeld hebben, dan praten we verder in dit topic. Zo kan ik of één van mijn collega's je zo snel mogelijk hierbij helpen!