Geachte heer/mevrouw van T-Mobile,
Telefonisch ben ik overgestapt voor thuis van tele 2 naar t mobile. Mijn tele 2 abonnement zou worden opgezegd door jullie. Tot mijn verbazing hebben jullie dit niet gedaan. Ik heb nu al maanden dubbele kosten. Dit noem ik geen service!
Daarnaast zou er iemand langskomen om mijn tv te installeren en dit is ook nog steeds niet gebeurt. Dus ik kan niet eens tv kijken met jullie apparaten. De doos is nog ingepakt en kan zo naar jullie worden teruggestuurd. Diegene die langskwam kon de tv niet installeren, want jullie hadden geen installatiepakket voor de tv opgestuurd.
De internetverbinding laat ook te wensen over en doet het vaak niet.
Ik ben niet blij met dit alles. Het liefste wil ik dat dit abonnement wordt ontbonden wegens wanprestatie.
Ik moet nu zelf proberen op te zeggen bij tele 2. Dus daar ben ik nog niet eens vanaf.
En dan zit ik aan een jaarabonnement vast en kan ik niet tussentijds opzeggen.
Ik ben zo teleurgesteld in deze gang van zaken dat ik Wil dat jullie mijn thuisabonnement opzeggen tegen het einde van het jaarcontract dus rond 16 oktober ( ingang abonnement). Zelf dat kan niet! Bij deze zeg ik alvast schriftelijk op tegen het einde van dit jaarcontract. Het is onzin dat ik niet zou mogen opzeggen en dat dit pas 2 maanden van tevoren zou kunnen.
Ik heb met tele 2 nooit problemen gehad en ik heb echt spijt dat ik telefonisch hiermee akkoord ben gegaan. Al had ik dit geweten dan was ik niet overgestapt naar T mobile!
Ik hoor graag van jullie hoe jullie dit z.s.m. gaan oplossen. Van mij apart het abonnement verplaatsen ofzo, maar je kan je voorstellen dat ik niets heb gehad aan twee tv en twee internetverbindingen. Ik kan er echt maar 1 gebruiken! Ik verwacht ook dat jullie alsnog de opzegging regelen met Tele2.
Ik plaats dit bericht maar hier want de KCC medewerker heeft me ook een geblokkeerd e-mailadres gegeven.