Een tijdje geleden hebben we bij Odido onze verhuizing doorgegeven, dit is helaas niet helemaal goed verlopen.
Afgelopen maandag 29 april kregen we een mail dat de verhuizing was doorgevoerd even daarna was er geen internet meer op ons oude adres. Dit terwijl op het nieuwe adres nog niet eens een glasvezel kabel in huis ligt, deze glasvezel kabel moet nog gelegd worden door open fiber.
Vervolgens Odido bellen om te vragen naar een oplossing maar geen enkele oplossing is er mogelijk. De technische dienst geeft aan dat er geen mogelijkheden zijn. Hoe kan het nu gebeuren dat je de verbinding afsluit zonder dat je weet of het op het nieuwe adres werkt. De verhuizing vind ook pas later plaats dit jaar, dit hebben we duidelijk aangegeven aan de telefoon.
Van ODIDO hebben we de mogelijkheid gekregen om gratis unlimited data te krijgen op een prepaid sim. Hier heb je echter niet veel aan omdat ze er geen 4G router bijleveren.
Voor de problemen had ik bij ODIDO een aanvraag lopen voor een abonnement met unlimited data. Omdat mijn vertrouwen in ODIDO nu zo erg gedaald is heb ik deze aanvraag gestopt binnen de termijnen. Jammer dat het zo moet gaan.
Als oplossing zou ik het liefste een 4G router willen ontvangen of opnieuw worden aangesloten op mijn oude adres zodat we nog gebruik kunnen maken van het internet voordat we gaan verhuizen. Voor de geleden schade lijkt een vergoeding mij op zijn plaats.
Als ODIDO dit niet netjes oplost denk ik dat we het maar volledig moeten opzeggen.
Zijn er meer mensen die problemen ervaren in het verhuizing proces?