Vandaag gebeld over de overstapservice van Odido omdat ik sinds 3 juli zowel bij Ziggo als Odido een abonnement heb. Telefonisch contact gekregen om 12.39 uur. Dat gesprek was onprettig omdat de medewerker niet goed luisterde naar mijn klacht. Op een gegeven moment zei de man zelfs dat ik wel goed naar hem moest luisteren omdat hij de persoon was die mij alleen kon helpen. Toen ik daarop reageerde dat volgens mij de klant koning is en zijn toon mij niet beviel reageerde dat hij mijn toon ook niet beviel. Hierop heb ik gevraagd naar een collega waarop de verbinding verbroken werd. (Kreeg geen collega).
Toen ik terug belde kreeg ik een collega aan de lijn met een vlaams- zuid Nl accent om 12.50. In dat gesprek werd aangegeven door de medewerker dat de verbinding slecht was en dat hij mij niet goed kon verstaan nadat ik mijn gegevens had doorgegeven. Om 12.55 uur werd ik gebeld door een privenummer en was het dezelfde persoon.
Ik vond het vreemd dat ik gebeld werd door een privenummer en ook kreeg ik uit de manier waarop het gesprek ging het idee dat ik in de maling werd genomen. Ik had zelfs het idee dat in pauzes van de man hij zijn lachen niet kon inhouden.
Omdat het nog over een fout in de overstapservice ging waarvan uit Odido actie zou moeten worden ondernomen (op 15 juni was aan ziggo doorgegeven dat de overstap was stopgezet) vroeg ik aan de medewerker of er nu al actief was ondernomen waarop hij antwoorde dat op 3 juli een mail was gestuurd. Op mijn vraag of ze al van Ziggo hadden gehoord was dat niet het geval.
Hierop heb ik het gesprek beëdigd en gebeld met Ziggo. In dat gesprek werd mij verteld dat er geen overstapverzoek meer was geweest na de melding van odido op 15 juni dat de overstap was stopgezet ook was het zou dat zonverzoek niet per mail gaat maar automatisch.
Ik kon zelf het abonnement bij ziggo opzeggen wat per 19-8 zou stoppen. Hierdoorheb ik dus buiten mijn schuld dubbele kosten. Hierover zal ik later contact op nemen voor compensatie.
Door de hele gang van zaken met medewerkers van het telefoonteam voel ik mij als klant onbehoorlijk en schandalig behandelt.
Ik wil niet meer telefonisch contact opnemen met odido vandaar nu in deze community.