Beantwoord

klacht over gemaakte onkosten na aansluitfout guidion.

  • 13 December 2022
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

op 4 november werd mijn account aangesloten door de monteur, doordat de monteur een verkeerde actievatiecode door heeft gegeven heb ik 11 dagen zonder glasvezel gezeten. dus geen internet tv en .telefoon.om bereikbaar te blijvenheb ik euro 88,00 onkosten moeten maken met mijn mobiele telefoon(geen t mobile abbonnement) . na diverse keren met deklantenservice te hebben gebeld werd mij ver teld dat ik een vergoeding zou kunnen krijgen nadat mijn eerste nota binnen was.heb nu gebeld maar werd mij verteld dat t mobile geen kosten vergoed van derden. fijne behandeling vind ik dat van t mobile.denk dat dit mijn eerste en laatste contract bij t mobile is .groetjes piet.

 

icon

Beste antwoord door eric 13 December 2022, 19:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Er worden vouchers met unlimited data ter beschikking gesteld voor t-mobile,  Ben of Tele2 sims. Ook zal er een creditering plaatsvinden voor de dagen die eventueel in rekening zijn gebracht terwijl de verbinding nog niet gereed was. Maar de facturatie zal waarschijnlijk pas gestart zijn nadat het modem online was.

klopt creditering gehad maar ik krijg verder geen vergoeding voor mijn onkosten om bereikbaar te blijven tijdens die periode.   dit is alleen voor t mobile abbonnementen ik heb fodafoon.terwijl dit was toegezegt. het geld groeit mij ook niet op de rug.

Reageer