Bij een aanvraag voor een nieuw abonnement voor T-mobile Thuis is het fout gegaan!
Bevestiging ontvangen voor de aanvraag.
Afspraak gemaakt met Guidion voor 16-6-2020.
Bevestiging Guidion ontvangen, dan lees je dat je een installatiepakket thuis moet hebben?
15-6-2020 Bellen met klantenservice dat je geen installatiepakket hebt ontvangen, schijnt dat de installatie pakket bij een postnl locatie is en terug gezonden is naar de afzender!
Nooit een bezorger aan de deur gehad voor een installatiepakket noch een briefje in de bus dat je het pakket kan ophalen bij een post nl locatie!
Dus geen installatiepakket dan moet je de monteur zelf maar afbellen!
ondertussen is mijn huidige provider opgezegd op 18-6-2020 dus als ik T-mobile thuis wil hebben en niet zonder diensten wil komen te zitten moet er snel een installatiepakket komen en een monteur worden ingepland!
Na meerdere telefoontjes naar de klantenservice en belofte's dat ik terug gebeld zou worden kunnen ze niets voor mij doen, dan afwachten!
Ondertussen hebben heeft T-mobile de lijn al overgenomen waardoor ik op 16-6-2020 geen diensten meer heb van mijn huidige provider! Paniek thuis geen wifi,televisie en vastbellen!
Na een aantal pogingen met de klantenservice om snel een oplossing te bieden, dan wel de diensten op te leveren met spoed kunnen ze alleen een simkaartje bieden die ik zelf bij een T-mobile shop moet halen en in een andere telefoon moet zetten en vervolgens een voucher krijg met data maar dan kan je geen tv kijken!
Kortom een oplossing waar je niets aan hebt als klant!
Dus voor mij geen T-mobile thuis!
En dank voor de goede service en klantervaring Bullshit!