Beste T-Mobile,
Ik heb bij u een bestelling geplaatst op 30 Maart 2021 voor T-Mobile Thuis Glasvezel, deze is ook per e-mail met een bijgesloten offerte bevestigd.
Betreft voortgang glasvezel aansluiting in Kralingen Rotterdam.
Ik ben zeer teleurgesteld dat de glasvezelverbinding wederom door het bedrijf Alpha Glasvezeltechniek B.V. weer niet is geleverd/geïnstalleerd. Zie bijgesloten brief, misschien goed om te weten dit inmiddels de vijfde keer is dat de installatie/aanleg glasvezel niet doorgaat!
Goed, nu kan ik begrijpen dat vanwege omstandigheden het soms niet door kan gaan, niet erg maar informeer ons in iedergeval hierover, nu zitten alle bewoners netjes thuis vandaag 30 Maart 2023 tussen 12:00 - 18:00 en niemand van Alpha Glasvezeltechniek B.V. te bekennen ? Geen informatie van hoe of de wat en waarom het wederom weer niet doorgaat?
Trouwens goed om te weten de laatste bezoeken (maand of 2 geleden) door Alpha Glasvezeltechniek B.V. waren onaangekondigd en ze hadden ook geen ID-kaart of legitimatiebewijs bij hun, dan wordt ook vaak de toegang tot de woning geweigerd, wat begrijpelijk is!
Vriendelijk verzoek om deze kwestie nader te onderzoeken, en mij te informeren over de voortgang.
Wellicht een ander onderaannemer in dienst nemen, die zijn zaakjes wel goed op orde heeft!
Mvg,