Goedenavond T-Mobile, ik wil graag een klacht melden. Dit kan helaas niet via een online formulier dus dan maar zo.
De afgelopen 2 maanden meerdere keren contact met jullie gehad betreft het opzeggen van de T-Mobile thuis in combinatie met een buiten antenne, en het aansluiten van T-Mobile thuis internet van T-Mobile in ons nieuwe huis.
Gezegd door meerdere personen van jullie klantenservice en van guidion dat ik het zelf mag installeren, de datum van ingebruikname internet werd op 03-10-2022 gezet in overleg.
Op 03-10-2022 netjes modem aangesloten (glasvezel kast zit al jaren in deze woning) maar geen verbinding. Ik kan m'n telefoon gewoon met wifi verbinden maar de aansluiting is nog niet aangezet. Weer gebeld oh sorry meneer dit wordt er vandaag opgezet 03-10-2022.
Vandaag op 04-10-2022 om 15:00 weer gebeld want nog steeds niet geactiveerd. Krijg ik te horen dat guidion per se langs moet komen voor de installatie anders wordt het er niet opgezet. En dat als ik het zelf installeer en er problemen zijn dit allemaal voor eigen rekening is. Terwijl mij door meerdere medewerkers is toegezegd dat ik alles zelf mag installeren. En ze er niet over hebben dat dit op eigen risico is.
Kortom 2 dagen na installatie datum volgens t-mobile nog steeds geen internet. Guidion kan pas over 10 dagen. En je krijgt van alle medewerkers een ander verhaal te horen. Ik vind dit zeer slechte service ben al een aantal jaren klant samen met mijn vrouw met verschillende abonnementen. Ik vind dit een zeer slechte manier van klantenbinding.
Ik zou graag meer iemand hierover in gesprek komen!
Met vriendelijke groeten,
Domenique