Beste medewerker,
Naar aanleiding van de gang van zaken vandaag stuur ik jullie langs deze weg (hopelijk wordt het zo goed verwerkt) mijn bericht met een klacht over de gang van zaken naar aanleiding van mijn aanstaande verhuizing. Dit ging gisteren/vandaag namelijk niet helemaal goed, overigens ook even niet van mijn kant!
Enkele dagen geleden gaf ik door dat ik per 1 februari verhuis. Aanvankelijk reageerde jullie adequaat en snel door mij in contact te brengen met Guidion om een installatieafspraak te maken. Echter, vanmorgen zag ik tot mijn grote verrassing dat DHL vanaf vanmiddag voor de deur zou staan van mijn nieuwe appartement, waar ik momenteel nog geen sleutel van heb en waar ik bovendien ook niet in de buurt woon. Een halve ochtend bellen, met eerst een ander bedrijf, toen Guidion (ook daar stond ik weer eindeloos in de wacht) en toen uiteindelijk (na weer lang wachten) jullie, bracht aan het licht dat jullie het pakket hadden verstuurd.
Dit kwam naar voren in een nogal chaotisch telefoongesprek, waarin ik moet ik zeggen ook ik helaas iets te ongeduldig en geïrriteerd was. Maar dit had dus allemaal voorkomen kunnen worden als T-mobile er rekening mee had gehouden dat ik mogelijk momenteel nog helemaal niet in staat was mijn pakket op het nieuwe adres te ontvangen.
Met de huidige eigenaar heb ik het nu uiteindelijk gelukkig wel op weten te lossen, maar ik vind dat dit dus wel onnodig vervelend is verlopen. Wachten jullie gewoon nog enkele weken tot ik het pakket pas echt nodig heb of neem anders tenminste contact met mij hierover op, alvorens iets te versturen!