Goedemiddag,
Op 10 augustus heb ik bij jullie T-Mobile thuis aangevraagd. Ik heb dit eerder gehad en was zeer tevreden. In mijn nieuwe woning was nog geen glasvezel dus dat moest eerst aangesloten worden. Op de dag dat ik de installatie had uitgekozen, hoorde ik niks. (7 september)
Blijkbaar was mijn bestelling niet doorgekomen en moest ik zelf dat gaan regelen met de onderaannemer. Dit duurde nog eens 3 weken. Op 27 september werd er eindelijk glasvezel geïnstalleerd..
Ik blij want ik heb het internet hard nodig wegens school, maar helaas nu eind oktober heb ik nog steeds geen internet. Dit omdat KPN geen groen vinkje heeft doorgegeven. Ik heb meerdere keren met jullie gebeld maar elke keer gebeurt er niks. Jullie zouden al wel meerdere keren de technische dienst een bericht hebben gestuurd, maar zij antwoorden niet of zij regelen het niet?
Ik wacht al bijna 3 maanden op internet en mijn geduld is echt op. Ik voel me bijna genoodzaakt om naar een provider te gaan. Een provider die wel mijn internet aan kan sluiten.
Ik heb een bedrijf en school en werken via een hotspot is niet de oplossing.
Ik hoop dat er snel iets gebeurt. Anders moet ik wel de bestelling van jullie annuleren.