Skip to main content

Goedemorgen,

Ik wil mijn ongenoegen uiten over het feit dat ik al ruim 2 weken zonder internet zit. Dit veroorzaakt grote problemen in mijn dagelijks leven en vooral met mijn werk, omdat ik niet vanuit huis heb kunnen werken. Ondanks dat ik meerdere keren contact met jullie heb gehad, is er helaas nog steeds geen oplossing geboden, en ik heb het gevoel dat er onvoldoende voortgang wordt gemaakt.

Er is al een monteur langs geweest van Guidion en die heeft de melding doorgezet naar jullie. 
Jullie hebben dit doorgezet naar Delta maar daar gebeurt niks.

Ik hoop dat dit per direct opgelost wordt, het heeft namelijk echt te lang geduurd. 

Met vriendelijke groet, Zeneb

Hi @Zeneb, welkom op onze Community!

Ik kreeg van Naud al een seintje om je te hulp te schieten. Ik ben ook meteen voor je gaan kijken en er gaat inderdaad iets niet helemaal goed. Het lijkt erop dat er in het systeem van Delta iets mis is gegaan waardoor ze op de activatie datum de patch hebben verwijderd. Hierdoor moet de patch opnieuw geplaatst worden door Delta, daarna zul je online moeten komen. Er is al een ticket voor je aangemaakt en zie dat we dit verzoek vanmorgen hebben doorgezet naar Delta. Ik ga er vanuit dat er spoedig actie wordt ondernomen door Delta. Hopelijk ben je snel online! 


Hoi Tommie, 

Zie jij al een update? Er is in de tussentijd nog helemaal niks gebeurt :(


Er gaat inderdaad iets niet goed @Zeneb, er moet een nieuwe order geplaatst worden en de oude moet verwijderd worden. Dit is de laatste update van vanmorgen. Als dit gebeurt is moet het goed gaan, de technische dienst pakt hem verder op. Sorry voor de moeilijke omstandigheden. 


Hoi Tommie, 
Ik heb op datum: 2024-09-12 10:36:50 een contactformulier opgestuurd via https://www.odido.nl/service/contactformulierservlet.ImageServer?oid=00D58000000aGmO&esid=018KB000001zHyu&from=ext
Er zou binnen 6 dagen een reactie komen maar ik heb nog niks gehoord. Kun jij nagaan waar mijn reactie blijft?


Ik weet niet via welke afdeling dat contact loopt @Zeneb. Ik kan me heugen dat die reacties erg lang op zich laten wachten.

Ik zie dat ze het abonnement nu hebben geannuleerd en nu moet Delta een patch order annuleren voordat we een nieuwe order kunnen inschieten. Daarna moet het allemaal goed en vlug gaan. 


Hoi Tommie, is het gebruikelijk dat het annuleren van een patch order bij Delta zo lang duurt?
Het abonnement is op woensdag 25 sept geannuleerd.


Dat lijkt me niet @Zeneb, ik zie dat ze Delta hebben gevraagd om intern onderzoek te doen. De patchorder bij Delta is blijkbaar niet eens inzichtelijk. Ik hoop oprecht dat we deze week wat meer informatie krijgen en dat ze een nieuwe order hebben ingeschoten.


Nouja zeg, is toch niet normaal dit. Hoop dat jullie kunnen achterhalen waarom dit kan gebeuren en dus voortaan voorkomen kan worden. 


Reageer