Hallo,
Bij ons voor de deur worden er werkzaamheden uitgevoerd aan het riool. Hierdoor wordt uiteraard vrij diep gegraven. Vrijdag 26 januari, rond het middaguur, is waarschijnlijk 'ergens' in de wijk een kabel geraakt, waardoor ik sinds die tijd geen internet meer heb. Hier kunnen jullie natuurlijk helemaal niets aan doen. Het is zo gelopen, helaas, kan gebeuren.
Vervolgens heb ik dezelfde vrijdagavond bij thuiskomst gelijk gebeld met de Odido klantenservice om dit probleem uit te leggen. De medewerker heeft het gecontroleerd en geconstateerd dat er inderdaad geen contact met 'ons' gelegd kon worden en heeft een melding gemaakt, we hebben vouchers gekregen voor mobiel internet, en hierna zouden we gebeld worden door monteur en of glasbeheerder voor reparatie. De monteur is de week erna langsgekomen en heeft geconstateerd dat het aan de kabel ligt, waarschijnlijk een breuk ergens.
Tot zo ver prima, het is tenslotte niet jullie fout (althans, daar lijkt het op). Maar dan is het inmiddels 14 februari en we hebben nog steeds geen internet!! Inmiddels heb ik een aantal keren gebeld met de klantenservice en het enige wat ze voor ons kunnen doen is vouchers geven. Nergens in een systeem kunnen zij de status zien. De strekking van de antwoorden die ik krijg: "Het ligt bij ODF en ik weet niet wanneer ze dit precies oppakken, ik zal hiervan een melding bij ze maken.". Dit is écht absurd! Hoe kunnen jullie nou na 3 weken nog steeds geen idee hebben wat de status is en wanneer dit gerepareerd is?! Nu heb ik het telefoonnummer van ODF gekregen zodat ik zelf kan bellen. Ik verwacht dat JULLIE mij op de hoogte houden.
Tot voor kort had ik geen problemen met Odido, zowel mobiel als vast, maar mijn vertrouwen in Odido is hierdoor behoorlijk beschadigd! KPN biedt binnenkort ook glasvezel aan in mijn wijk, wellicht is dat een betere optie.
Groet.