Guidion is een enorm slecht bedrijf die zijn afspraken niet nakomt.
Monteur zou zondagavond 3 september tussen 8 en 10 langskomen. Hij is nooit komen opdagen.
Maandag drie keer aan de telefoon gehangen.. pas bij de derde keer namen ze op. Kreeg als antwoord dat ze ook niet wisten waarom hij er niet was geweest, het stond niet in het systeem. Ik ging mee in de nieuwe planning waar ik voorrang zou krijgen. Binnen een paar dagen zou ik weer wat horen.
Donderdagmiddag aan de lijn gehangen, pas bij de tweede keer namen ze op (ik heb beide keren 5 kwartier aan de lijn gehangen). Kreeg weer excuses en de monteur zou mij dezelfde dag terug bellen zodat we gelijk konden plannen… je raad het al, nooit gebeurd.
Vrijdag weer aan de telefoon gehangen en mijn “probleem” werd doorgezet naar de experts, want de telefoniste kon geen nieuwe afspraak inplannen voor mij. Ik zou dezelfde vrijdag of maandag (vandaag dus) terug gebeld worden… weer niet gebeurd.
Ik wacht al sinds 18 augustus tot de monteur komt omdat ik onregelmatig werk en niet op andere momenten kon. Dit is trouwens een enorm mager aanbod qua afspraken….
Ik ben een beetje ten einde raad….
Ook omdat T-Mobile al fouten heeft gemaakt/laks is geweest met het aanmelden van mij als gebruiker. Technisch gezien wacht ik al sinds 13 juli op internet….
Dit is echt oprecht onacceptabel. Ik denk dat ik nog nooit zo boos ben geweest. Ik loop nu al twee maanden mijn internetbundel op mijn telefoon leeg te trekken en zo over mijn gebruikerskosten te gaan…. Ik weet niet of ik wil doorzetten of gewoon volledig stop en over ga naar een andere provider.