Skip to main content

N.a.v. vele contactpogingen en gister een bezoek in de odido winkel, heb ik het advies gekregen om hier mijn probleem te plaatsen. 

Ik neem opnieuw contact met u op in verband met een klacht over de installatie van glasvezel door ODF. Tijdens hun bezoek hebben zij onze droogloopmat beschadigd bij het openen van het luik. (dan heb ik het nog niet over alle zwarte handen op mijn net gestukte en geverfde muren). Direct na dit incident heb ik contact opgenomen met ODIDO, waarbij mij werd geadviseerd om dit met ODF op te lossen. Als we er onderling niet uitkomen, zou ik opnieuw contact opnemen met ODIDO. Na mijn oproep vroegen zij mij om hen te mailen met een beschrijving van het incident en een foto.

We hebben wekenlang geen reactie ontvangen, en daarom nam mijn man contact op met ODF. Tijdens het telefoongesprek ontkenden ze de schade en hingen ze direct op. Daaropvolgend hebben we opnieuw contact gezocht per e-mail, maar opnieuw ontkenden ze het incident en negeerden ze onze berichten.

Nu richt ik me opnieuw tot jullie voor dit probleem. Tijdens mijn recente telefoongesprek met de ODIDO Installatieservice werd ik in discussie betrokken over het beschadigen van de deurmat en werd er vraagtekens gezet bij de kosten van de mat. Het gesprek werd abrupt beëindigd. We zijn niet alleen teleurgesteld dat de nieuwe mat beschadigd is, wat kan gebeuren, maar vooral ook over de slechte service die we hebben ervaren.

Hoi @Manoukbenjamin2, allereerst bedankt voor je uitgebreide verhaal en mijn diepe excuses voor het verloop tot nu toe, ik schrik hiervan en ik spring heel graag voor je in de bres! Het liefst zorg ik er graag voor dat Open Dutch Fiber dit heel snel onder ogen ziet en daarom dien ik graag via ons het herstelverzoek in. Ik begrijp duidelijk dat het dus om de droogloopmat gaat en dat ook een deel van je muur er niet meer lekker uitziet. Kan je de foto’s die je naar ODF hebt gestuurd ook in dit topic posten? Vervolgens kan ik deze toevoegen aan onze meldingen en ik zal er ook expliciet bijzetten dat je ODF al meermaals tevergeefs hebt gecontacteerd.

Houd er rekening mee dat het door de feestdagen langer kan duren voordat we antwoord ontvangen van ODF, het liefst had ik je al snel een antwoord op onze inspanningen voor je gegeven.

Ik ben benieuwd naar de foto’s en wij maken ons heel graag voor je hard, ik hoop dat wij heel snel een duidelijk antwoord voor je naar boven kunnen toveren!

Ha Cal,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb meerdere bewijsstukken ook van het telefonisch contact en de mailwisseling die er is geweest tussen ons en ODF. Echter lijkt het mij niet helemaal een geschikte plek om dat hier openbaar te delen. De foto van de droogloopmat kan uiteraard wel. 

De muren zijn gelukkig geverfd met een beschermende verf dus was het redelijk goed te corrigeren, maar het is meer de manier van schetsen betreft hoe zij omgaan met het huis waar zij te werk gaan. 

Bijgevoegd de foto. 

@Manoukbenjamin2 De bewijsstukken zijn niet nodig omdat Open Dutch die al in bezit heeft. Bedankt voor deze foto van de droogloopmat! Zou ik mogen vragen of je nog foto's van de beschadigde muren kunt delen met ons? Ik begrijp dat die reeds hersteld zijn en ben blij dat dit zonder al te veel moeite gedaan is, maar ik vind het kwalijk dat jouw pas geschilderde muren door vergissingen beschadigd zijn - onbedoeld maar toch.

Die droogloop mat zat met dubbelzijdig tape vast. Dan is trekken de enigste optie. Normaal zit een droogloop mat in de afwerkstrip zodat je hem zonder beschadigen kunt loshalen.

Nee Eric. Dat is niet waar. Nadat hij kapot is gemaakt, hebben wij hem vast moeten zetten omdat anders het hele stuk omhoog komt. 

Hij is kapot gescheurd omdat hij onder een lat ligt en omhoog is getrokken. Dit kan uiteraard gebeuren. 

hoe jullie hier nu ook weer mee omgaan is uitermate onprofessioneel. 

@Manoukbenjamin2 De bewijsstukken zijn niet nodig omdat Open Dutch die al in bezit heeft. Bedankt voor deze foto van de droogloopmat! Zou ik mogen vragen of je nog foto's van de beschadigde muren kunt delen met ons? Ik begrijp dat die reeds hersteld zijn en ben blij dat dit zonder al te veel moeite gedaan is, maar ik vind het kwalijk dat jouw pas geschilderde muren door vergissingen beschadigd zijn - onbedoeld maar toch.

Ha Jason! 

hier heb ik toen geen foto's van gemaakt. Verder heeft odf tijdens ons eerste telefonische gesprek zelf gevraagd of hij er met 50,- contant mee weg kon komen. Dat hij een kleine onderneming is en verzekeringswerk 3 maanden zou duren.

degene die onze vloer heeft gelegd, is bereid om uitleg te geven hoe de droogloopt is geplaatst  op een groene plaat en ligt gewoon in een afgemeten plek (niet met tape en ongelijmd)

Nee Eric. Dat is niet waar. Nadat hij kapot is gemaakt, hebben wij hem vast moeten zetten omdat anders het hele stuk omhoog komt. 

Hij is kapot gescheurd omdat hij onder een lat ligt en omhoog is getrokken. Dit kan uiteraard gebeuren. 

hoe jullie hier nu ook weer mee omgaan is uitermate onprofessioneel. 

Er is geen jullie hier hé. Je praat hier met medeklanten.  Er zijn ook moderators,  die herken je aan "van Odido :achter hun naam. Maar als hij gewoon onder de plint zat, dan had dat zeker beter losgehaald moeten worden. 

Oh oké, excuses. Wel bijzonder dat jij weet hoe onze mat geplaatst is. Dit lijkt mij een gesprek tussen mij, odido en odf ;)

De foto liet dubbelzijdig tape zien. Maar je zegt dat hij gewoon onder de lat lag, dus dan had het netjes losgehaald kunnen worden. 

Hi @

Ha Jason! 

hier heb ik toen geen foto's van gemaakt. Verder heeft odf tijdens ons eerste telefonische gesprek zelf gevraagd of hij er met 50,- contant mee weg kon komen. Dat hij een kleine onderneming is en verzekeringswerk 3 maanden zou duren.

degene die onze vloer heeft gelegd, is bereid om uitleg te geven hoe de droogloopt is geplaatst  op een groene plaat en ligt gewoon in een afgemeten plek (niet met tape en ongelijmd)

Hi Jason,

De beste wensen nog. 

Wanneer kan ik reactie verwachten?

Hoi @Manouk1996, Jason heeft in zijn vorige reactie gevraagd om de foto's van de beschadigde muur. Zou je die toevallig kunnen doorsturen? Dan kunnen we het verder voor je oppakken. Alvast bedankt!

Hoi @Manouk1996, Jason heeft in zijn vorige reactie gevraagd om de foto's van de beschadigde muur. Zou je die toevallig kunnen doorsturen? Dan kunnen we het verder voor je oppakken. Alvast bedankt!

Hi Tommie,
Ik heb daar nooit foto's van gemaakt omdat ik het direct allemaal heb schoongemaakt. Daardoor kwamen wij er dus ook direct achter dat de mat beschadigd was. Het ging niet om beschadigde muren, maar overal zwarte handen.

Hoi @Manouk1996, goed om te weten! Ik heb het meteen voor je doorgezet. Zodra ik meer informatie heb, zul je het van me horen. Voor nu wens ik je een heel fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Hi! 

heel erg bedankt. We hebben gister ineens weer een mail ontvangen dat wij moeten bewijzen dat zij dit waren.. 

erg vervelend allemaal

fijn weekend. 

Reageer