N.a.v. vele contactpogingen en gister een bezoek in de odido winkel, heb ik het advies gekregen om hier mijn probleem te plaatsen.
Ik neem opnieuw contact met u op in verband met een klacht over de installatie van glasvezel door ODF. Tijdens hun bezoek hebben zij onze droogloopmat beschadigd bij het openen van het luik. (dan heb ik het nog niet over alle zwarte handen op mijn net gestukte en geverfde muren). Direct na dit incident heb ik contact opgenomen met ODIDO, waarbij mij werd geadviseerd om dit met ODF op te lossen. Als we er onderling niet uitkomen, zou ik opnieuw contact opnemen met ODIDO. Na mijn oproep vroegen zij mij om hen te mailen met een beschrijving van het incident en een foto.
We hebben wekenlang geen reactie ontvangen, en daarom nam mijn man contact op met ODF. Tijdens het telefoongesprek ontkenden ze de schade en hingen ze direct op. Daaropvolgend hebben we opnieuw contact gezocht per e-mail, maar opnieuw ontkenden ze het incident en negeerden ze onze berichten.
Nu richt ik me opnieuw tot jullie voor dit probleem. Tijdens mijn recente telefoongesprek met de ODIDO Installatieservice werd ik in discussie betrokken over het beschadigen van de deurmat en werd er vraagtekens gezet bij de kosten van de mat. Het gesprek werd abrupt beëindigd. We zijn niet alleen teleurgesteld dat de nieuwe mat beschadigd is, wat kan gebeuren, maar vooral ook over de slechte service die we hebben ervaren.