In november hebben wij een glasvezelabonnement afgesloten bij T-mobile, omdat wij gingen verhuizen. Dit zou 17 december geleverd worden, wat betekende dat wij twee weken zonder internet en tv zouden zitten. Onhandig, maar te overzien. Inmiddels zijn wij 3 maanden en 200 telefoontjes met allerlei klantenservices (t-mobile, volkerwessels, tofgroup, guideon) verder en hebben we nog steeds geen internet. De glasvezel ligt inmiddels tot in de meterkast en we hoeven alleen nog een afspraak met guideon te hebben om het aan te laten sluiten. Nu heb ik met guideon gebeld en zeggen zij dat ze deze week heel veel ruimte in hun agenda hebben en nog allemaal mogelijkheden hebben om langs te komen. Het probleem is alleen dat t-mobile in het systeem heeft gezet dat het pas vanaf 12 maart mag. Dit betekent voor ons weer twee weken thuis werken zonder internet, wat onmogelijk is. T-mobile kan ons niet zeggen wat de reden is dat het pas vanaf 12 maart kan, alleen kunnen zij zeggen dat ze het niet kunnen veranderen. De klantenservice kan je nergens mee verder helpen, ze kunnen zelfs niet vertellen hoe je een klacht kunt indienen. Ik kan mij overigens wel voorstellen waarom ze het zo moeilijk maken om een klacht in te dienen. Er is nog geen 1 stap geweest in dit hele proces dat goed liep en dat gebeurde zonder dat we er zelf achteraan moesten bellen.
Mijn vragen op dit moment zijn:
Waarom moeten we tot na 12 maart wachten?
Hoe kunnen we deze datum vervroegen?
Hoe kun je bij dit bedrijf een officiële klacht indienen?