Klacht! Gemeld via Trustpilot, reactie van Cheyenne

  • 10 November 2023
  • 17 reacties
  • 186 Bekeken

 


17 reacties

 

Mod-edit: foto verwijderd. Plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @CorVogelaar, super bedankt voor het contact opnemen via onze Community. Ik ben er om te kijken wat ik voor je kan doen en te voorkomen dat dit verder zal escaleren. Dat is absoluut niet nodig! Ik wil je ervaring ontzettend graag omdraaien.

Ik moet wel gelijk aangeven dat ik nog niet aan de slag kan. Ik kan op jouw e-mailadres waarmee je het Community account hebt aangemaakt geen abonnement vinden, ik mag enkel je postcode en huisnummer niet gebruiken (deze gegevens zou ik persoonlijk verwijderen, gezien dit een openbaar topic is) en in jouw account heb je bij je klantnummer '’n.v.t.'’ gezet. Ik wil je vragen om in dit vlak wél je klantnummer in te vullen. Deze bestaat uit drie letters en vijf cijfers, zoals ABC12345. Met dit klantnummer kan ik aan de slag. Laat het mij weten als je profiel compleet is? Super bedankt!

DANK, klinkt voortvarend, overigens vroeg je me via Trustpilot om postcode en huisnummer. Mailadres is XXXX, ik heb nog geen klantnummer, volgens mij dus er gaat nog meer mis ;)

Mod-edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @CorVogelaar, ik wil dit graag net als Cheyenne voor je uitzoeken, maar als je geen klantnummer hebt van Odido Internet + TV is er geen geldige aanvraag gedaan. Een Internet + TV klantnummer is bijvoorbeeld ABC12345 (altijd eerst 3 letters en dan 5 cijfers). Staat dit nergens vermeld?

Beste Jason,

het wordt zo te lezen steeds erger!

zoals aangegeven komt het uit de T-Mobile tijd, zo lang is het geleden. Sinds een jaar, schat ik in, staat er een doos in mijn huis om dit te regelen. Eerder konden jullie me op postcode en huisnummer vinden. Ik laat het hierbij, ik ondervond al voldoende hinder van deze wanprestatie! Lees mijn review op trustpilot en het bericht hier, los het op!

Beste mensen, hierbij het toenmalige T-Mobile klantnummer: XXXX. Nu hopen dat het vele extra vragen van jullie een keer wordt beloond met fatsoenlijke support.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @CorVogelaar, bedankt voor het delen van je klantnummer.

Ik zie dat er al een monteur geweest is maar dat er geen toegang was tot de kruipruimte. Je geeft aan dat dit nu wel kan. Ik heb onze glasvezelafdeling verzocht om dit nogmaals door te zetten. Zij zullen je ook gaan opbellen en meer informatie verstrekken! Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken spreken ze een voicemail in. 

Jullie zitter er compleet naast, Ga in contact met Dennis van Wessels Telecom, hij zou duplex-team aansturen.

Nu reageer ik niet meer, want met alle respect, jullie lezen niet en doen alsof het net een keertje is misgegaan. Lees de Review!

Reputatie 7
Badge +9

@CorVogelaar onze glasvezelafdeling (Fiber) heeft contact met VWT. Dat doen wij niet zelf. Zij zullen het gaan onderzoeken.

Inmiddels 1 keer gebeld door interne collega Odido glasvezel. Men vertelde mij dat Volker Wessels Telecom de zaak in behandeling heeft. Nu wederom 2 weken later nog steeds niet vernomen wanneer de problemen nu worden opgelost. Het wordt slechter en slechter. Tip: ontfermt u zich eens echt over een probleem en los het op voordat het groter wordt!

Op Trustpilot ook mijn review met deze ‘voortgang’ geüpdatet.

Dag voorbij, weer geen reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @CorVogelaar, op dit moment is het enige wat we kunnen doen is wachten op VWT. Het verzoek staat dringend uit, nu moeten zij dit verder afhandelen. Ik ga er vanuit dat ze dit snel gaan oppakken.  

Beste Tommie,

Je gebruikt het woord “snel”. Wat is snel voor jou? Te meer, omdat er al zoveel mis is gegaan en je collega eerder zij dat het met twee weken wel helder zou moeten zijn. Die zijn inmiddels, zoals je kunt lezen, voorbij.

Het gaat erom dat je bij het juist ontfermen over een probleem met een harde toezegging moet komen. Je komt dan niet meer weg met standaard antwoorden als “snel”.

De reactie hier is in ieder geval niet snel. Ik ben hier al een jaar mee bezig uit T-Mobile tijd en niemand ontfermt zich werkelijk over het probleem. Gewoon reageren is niet oplossen!

Ik ga Open Dutch Fibre en VWT zelf benaderen, bedankt voor niets!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @CorVogelaar, dit is een klant-helpt-klant Community, het kan dus 1 of 2 dagen duren voordat je antwoord krijgt van een moderator.

Ik had graag meer willen doen maar ook ik moet wachten op VWT. Je kunt inderdaad contact opnemen met VWT, wellicht kunnen zij je meer vertellen over de oplevering.

Reageer