Goedemiddag,
Omdat ik telefonisch helaas niet voldoende geholpen wordt, probeer ik het via hier.
Ik heb op 15-7-2022 mijn verhuizing doorgegeven. Op 26-7 kreeg ik een bevestiging dat mijn bestelling “ontvangen” is en dat alles snel geregeld zou worden. Inmiddels is het 9-8 en is de status onveranderd.
Guidion zou contact hebben genomen, maar ook dit is niet gebeurd. Momenteel hebben zij een telefonisch een wachttijd van meer dan 40 minuten.
Omdat bovenstaande nog niet geregeld is, kreeg ik plots ook een SMS dat mijn klantvoordeel gestopt zou zijn waardoor mijn telefoonrekening hoger wordt. Ook krijg ik een factuur binnen voor T-Mobile thuis, terwijl ik al bijna 1 maand zonder internetverbinding zit?
Momenteel konden de T-Mobile klantenservice mij zowel met de (openstaande) betaling én met de aansluiting niet helpen.
Daarnaast is mij ook niet duidelijk of ik nu wel mijn oude modem moet terug sturen of niet. In de mail staat: doe dit binnen 30 dagen nadat je abonnement wijzigt. Maar afgerond is het niet.
Wat nu?