Beste,In oktober hebben we telefonisch contact met jullie opgenomen. Wij opende onze kapsalon en moesten spoedig internet hebben.We kregen toen een aanbod om de 4G router via try en Buy voor 42 die maand te gebruiken tot dat ons internet thuis router geleverd zou worden. Zodra het thuis abonnement zou lopen konde we op zeggen en kregen we de terug betaling van de rest van de maandZelfs een afspraak met de monteur was ingepland aan de telefoon op 13 Nov.
We kregen een mailtje omdat er op dit adres nog geen afzegging was van de vorige eigenaar. Wij hebben netjes het huur contract op gestuurd.en hierop kregen we als reactie dat onze aanvraag werd afgerond. Toen de rekening was afgeschreven bleek dit €54,48. De afspraak van de router voor €42,- dus de eerste afspraak werd al niet nagekomen. nou eind november, hebben we nog geen thuis router ontvangen van jullie, tijdens het telefoon contact zijn we door 3 van jullie medewerkers te word gestaan met eigenlijk geen een goede oplossing.Ja, de router van 4G konde we opzeggen en dan hadden we 2 weken om het terug te sturen. en de thuis router kwam zo snel mogelijk.Maar zekerheid hier over konde we niet krijgen. We zijn echt zeer ontevreden over jullie service.. en als wij spreken over een tegemoetkoming van kosten krijgen we hier geen reactie op. Doordat onze thuis internet aanvraag niet is afgerond door jullie personeel moeten wij extra kosten maken en tevens zitten we in de onzekerheid of we op tijd internet hebben. Als goed draaiende kapsalon kunnen wij ons dit niet veroorloven want onze telefonie gaat via internet.Wij verwachten van jullie een passende oplossing