Wij wilde graag blijven voor internet bij ODIDO via glasvezel. Echter als je de klantenservice belt krijg je te horen dat nieuwe klanten 6 maanden korting krijgen aangeboden. En bestaande klanten maar 4 maanden. Vreemd?! In mijn ogen oneerlijke behandeling.
Dus wij dachten dan zeggen we ons abonnement op en worden we opnieuw klant bij ODIDO.
We zijn inmiddels 48 uur verder en wij hebben thuis geen internet. Ik ben nu uitgeweken naar de familie voor wat internet en om via deze weg dan maar een vraag te stellen. Want thuis heb ik geen internet om online een klacht in te kunnen dienen.
Het hilarische is dat ik elke dag ODIDO gebeld heb om te vragen wat de status is. Drie medewerkers gesproken in de afgelopen drie dagen en nu drie verschillende verhalen.
De fout ligt volgens ODIDO bij netbeheerder Delta. Die heeft de melding bij KPN achter gelaten dat onze glasvezelverbinding afgesloten moet worden. Terwijl wie moet er voor zorgen dat nieuwe klanten een glasvezelverbinding via netwerkbeheerder Delta van KPN krijgen?! ODIDO dan toch?
Kunnen jullie vaste klanten niet gewoon 6 maanden korting geven en nieuwe klanten binnen halen met 4 maanden korting? Zodat zij ook gewoon blijven voor de 6 maanden korting die wij nu ook krijgen...