Hallo,
Het is inmiddels al ruim 3 maanden geleden dat ik een glasvezel aansluiting heb gekregen in mijn huis. Jammer genoeg was de communicatie niet echt sterk rondom wanneer ik hier gebruik van kon maken en heb ik dus een lange tijd moeten wachten tot ik überhaupt iets kon weten. Het bleek namelijk dat KPN netwerk nog niet helemaal klaar was met de wijkcentrale, dus heb ik daar dan nog ruim 2 maanden op moeten wachten.
Nu is het dan zo ver en zouden alle werkzaamheden voltooid moeten zijn, maar kan ik nog steeds niets aanvragen bij T-mobile. Nu heb ik een week geleden gecheckt op de XS4ALL en KPN website en zie ik daar wel bij de postcodecheck dat ik gewoon een glasvezel verbinding kan aanvragen.
Natuurlijk is dat KPN zelf en besloot ik dan toch maar een week te wachten, maar nu doe ik de postcode check en zie ik nog steeds slechts een DSL verbinding op mijn adres staan.
Na meerdere keren met de klantenservice gebeld te hebben, kunnen ze mij ook niet meer helpen, dus probeer ik als laatste optie dit via een topic te doen.
Hebben jullie zicht op wanneer ik eindelijk van mijn glasvezel verbinding kan genieten? Het is namelijk zeer zonde dat jullie gewoon een top verbinding aanbieden, maar dat de klant hier geen gebruik van kan maken!
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, omdat ik normaal gesproken zeer te spreken ben van zowel de service als de diensten van T-mobile.