Skip to main content
Beantwoord

Kan geen abonnement toevoegen aan Mijn Odido

  • 23 October 2023
  • 53 reacties
  • 806 Bekeken

Kan ik geholpen worden, heb dit 20 oktober telefonisch doorgegeven en zou 21 oktober teruggebeld worden, omdat ze het niet konden oplossen en ik 24 uur moest wachten voor het werkt, we zijn al een paar dagen verder, is niet gebeurd en zie onderstaande werkt nog steeds niet 🙁.. Denk niet dat wachten de oplossing is. Iemand die dit wel kan oppakken?

 

 

53 reacties

Hoi @r.dekker, ik wil dit graag voor je in orde maken! Deze foutmelding komt voor doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit kan ik voor je oplossen als je een tijdelijk ander rekeningnummer (van jezelf) hebt. Deze zal ik dan tijdelijk voor je veranderen, dan kun je het abonnement koppelen. Als je het abonnement gekoppeld hebt kun je het rekeningnummer weer terug veranderen in wat het was. Kan je mij een privébericht sturen met daarin een tijdelijk ander rekeningnummer? Dan ga ik meteen voor je aan de slag om dit op te lossen! Groetjes, Ishana

Word ik nog verder geholpen??

Reputatie 7
Badge +14

Heb je dat privébericht met ander banknummer van jou al aan de moderator gestuurd? Ishana werkt niet elke dag, dus het kan even duren voordat ze het oppakt.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @r.dekker. ik ben vandaag weer aan het werk en zal direct je privébericht oppakken! Groetjes, Ishana

Reageer