Skip to main content

Kan ik geholpen worden, heb dit 20 oktober telefonisch doorgegeven en zou 21 oktober teruggebeld worden, omdat ze het niet konden oplossen en ik 24 uur moest wachten voor het werkt, we zijn al een paar dagen verder, is niet gebeurd en zie onderstaande werkt nog steeds niet 🙁.. Denk niet dat wachten de oplossing is. Iemand die dit wel kan oppakken?

 

 

Ter info, had ook gereageerd op ouder berichten in de community met de titels:

  • Abonnement toevoegen lukt niet
  • Thuis abonnement koppelen lukt nog steeds niet. "Te veel records gevonden voor de verstrekte details".
  • Te veel records gevonden voor de verstrekte details

 


Hey @navile, welkom op onze Community!

Ik zag inderdaad dat je op andere topics had gereageerd. Het is niet de bedoeling om je probleem vaker dan één keer te delen. Als je niet bekend bent met onze huisregels kun je ze in dit topic doornemen:  

 

Deze foutmelding komt voor doordat jouw rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit is op te lossen door een tijdelijk ander actief rekeningnummer aan je abonnement te koppelen. Dan kun je de koppeling maken in Mijn Odido, daar kun je het rekeningnummer ook weer wijzigen. Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en een ander actief rekeningnummer? Dan kan ik hem wijzigen en kun jij de koppeling maken!


@Tommie van Odido Hartelijk dank voor je reactie, excuus daarvoor.

 

Ik heb maar 1 rekeningnummer.


@Tommie van Odido ik heb je een pb gestuurd.


Hey @navile, kan je toevallig een ander rekeningnummer van een vriend/vriendin of familielid gebruiken? Ik kan het oude record namelijk niet verwijderen. Er wordt geen geld afgeschreven van de rekening! 


Hallo @Tommie van Odido, helaas huismus dus weinig contacten. XXXX kun je die niet gebruiken van Odido?


Hey @navile, jammer genoeg mag ik dat niet doen. Dit werkt echt alleen met een ander rekeningnummer op dit moment. 


@Tommie van Odido Ik heb helaas maar 1 rekeningnummer, heb niet echt bekende contacten die mij een rekeningnummer willen bieden. Kun je mij aub helpen?


@Tommie van Odido kan je anders je eigen tijdelijk erin zetten?

 


@Tommie van Odido @iemand ander? die misschien kan helpen? Het kan toch niet zo zijn dat door een duplicaat in jullie systeem die jullie niet kunnen verwijderen omdat ik klant ben geweest bij T-Mobile Thuis in het verleden (naast dat jullie hier volgens de AVG wettelijk verplicht in zijn te kunnen https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/themas/basis-avg/privacyrechten-avg/recht-op-rectificatie). Ik moet gaan sponseren voor een rekening nummer, ik heb helaas maar 1 bank en 1 rekeningnummer. Veel met hetzelfde. Ik schakel bij deze rechtsbijstand in omdat dit volgens de kaders van AVG dus volgens juridische noot niet mag wat jullie doen en dat ik voor toegang tot mijn gegevens afhankelijk ben van een 2e rekeningnummer. Ik vraag je wel dit als melding door te zetten richting jullie juridische afdeling.


@Tommie van Odido Ik heb een melding gemaakt bij autoriteit persoonsgegevens https://klachten.autoriteitpersoonsgegevens.nl


@Odido Er staat dat dit topic beantwoord is, dit is niet het geval wat mij betreft. Is dit doorgezet naar juridische afdeling. Kan iemand mij helpen of houdt het hier op?


Hey @navile, ik zie dat je vier abonnementen in ons systeem hebt staan dus dit wordt een lastig geval. Ik heb het daarom doorgezet naar de specialisten met de hoop dat zij dit voor je kunnen oplossen! Hopelijk krijg ik snel antwoord terug. Wordt vervolgd. 


@Tommie van Odido Ik kan helaas ook mijn nieuwe abonnement niet koppelen. Ik heb nog wel een ander (tijdelijk) rekeningnummer.


Hi @Menno3274, welkom op onze Community!

Ik zag je privébericht en heb meteen gereageerd. 


@Tommie van Odido dankjewel. Ik ga kijken.


@Tommie van Odido tot op heden heb ik nog steeds het probleem helaas.

 


Hoi @navile, je hebt op dit moment 2 lopende abonnementen. 1 Glas en 1 DSL. Het DSL abonnement is al aangemeld in Mijn Odido met hetzelfde e-mailadres, je kunt niet het nieuwe Glas-abonnement ook koppelen via datzelfde mailadres, maar kunt wel een nieuw adres toevoegen. Als dit niet lukt omdat je geen nieuw account hebt - wat me logisch lijkt want koppelen werkt niet - laat ons dan weten welk mailadres gekoppeld kan worden aan je nieuwe abonnement, dan passen we dit toe voor je!


Hoi @navile, je hebt op dit moment 2 lopende abonnementen. 1 Glas en 1 DSL. Het DSL abonnement is al aangemeld in Mijn Odido met hetzelfde e-mailadres, je kunt niet het nieuwe Glas-abonnement ook koppelen via datzelfde mailadres, maar kunt wel een nieuw adres toevoegen. Als dit niet lukt omdat je geen nieuw account hebt - wat me logisch lijkt want koppelen werkt niet - laat ons dan weten welk mailadres gekoppeld kan worden aan je nieuwe abonnement, dan passen we dit toe voor je!

Hallo @Odido@Jason van Odido dank voor je reactie, welke bedoel je met nieuwe abonnement? Je mag mijn huidige mailadres gekoppeld laten aan de DSL verbinding en voor Glas mag je het mailadres gebruiken in de PB.


Hoi @navile, je hebt op dit moment 2 lopende abonnementen. 1 Glas en 1 DSL. Het DSL abonnement is al aangemeld in Mijn Odido met hetzelfde e-mailadres, je kunt niet het nieuwe Glas-abonnement ook koppelen via datzelfde mailadres, maar kunt wel een nieuw adres toevoegen. Als dit niet lukt omdat je geen nieuw account hebt - wat me logisch lijkt want koppelen werkt niet - laat ons dan weten welk mailadres gekoppeld kan worden aan je nieuwe abonnement, dan passen we dit toe voor je!

Hallo @Odido@Jason van Odido dank voor je reactie, welke bedoel je met nieuwe abonnement? Je mag mijn huidige mailadres gekoppeld laten aan de DSL verbinding en voor Glas mag je het mailadres gebruiken in de PB.

Kan je mij een PB sturen zodat ik het mailadres naar je kan sturen.


Hi @navile, je dient zelf een nieuw account te maken op Mijn Odido. Dan kun je de koppeling maken met je glasvezel abonnement. 


@Odido @Tommie van Odido Dit vind ik wel echt flauw, ik geef aan dat ik bij het aanmaken een fout krijg met te veel record, moet een extra bankrekening geven, ik heb geen extra bankrekening nummer. Heb een zaak lopen bij AP omdat jullie oude gegevens van mij bewaren die ik wens te verwijderen wat jullie niet kunnen maar wettelijk verplicht zijn te kunnen. Die zaak loopt nu bij Authoriteit persoonsgegeven wil ik niet afwachten want doorlooptijden daarvan zijn erg lang. Verder wordt er gezegd dat ik een 2e mail moet opgeven. Nu moet ik zelf een aanmaken met een ander mailadres als ik dat doe krijg ik weer te veel records. Ik betaal voor TV maar kan geen TV gebruiken omdat ik de app gebruik op android tv en geen kastje wens. Ik heb trouwens geen glasvezel alleen ADSL. Heb geen glasvezel liggen maar moest dat van jullie (ODIDO) aanvragen als ik daar wanneer het ligt door de glasaanbieder DELTA wens te gebruiken met gratis aansluiting van ODIDO anders moest ik aansluitkosten betalen als ik dat niet deed aanvragen… Omdat ik de diensten van jullie niet volledig kan benutten wil ik graag opzeggen of een kort geding starten. Hoe kan ik dit bij jullie doen, want ik ben het echt beu voor enkel toegang tot jullie nieuwe app. Bij T-Mobile Thuis had ik nooit problemen met jullie.. Het was wat mij betreft echt makkelijk ik wou gewoon toegang tot mijn odido app voor contract en betalingen en tv app.. Dat dit voor een nieuwe klant allemaal zo moet lopen, dan wil ik mij neerleggen op het feit dat jullie mij niet kunnen aanbieden wat in contract is afgestemd wat gelijk staat als contract breuk. Dus wil op basis daarvan kosteloos opzeggen en het jaar contract ontbinden. Als dat een probleem wordt dan wil ik graag een ingang om een kort geding te starten via mijn rechtsbijstand. Hoor het graag.


@Odido @Tommie van Odido Dit vind ik wel echt flauw, ik geef aan dat ik bij het aanmaken een fout krijg met te veel record, moet een extra bankrekening geven, ik heb geen extra bankrekening nummer. Heb een zaak lopen bij AP omdat jullie oude gegevens van mij bewaren die ik wens te verwijderen wat jullie niet kunnen maar wettelijk verplicht zijn te kunnen. Die zaak loopt nu bij Authoriteit persoonsgegeven wil ik niet afwachten want doorlooptijden daarvan zijn erg lang. Verder wordt er gezegd dat ik een 2e mail moet opgeven. Nu moet ik zelf een aanmaken met een ander mailadres als ik dat doe krijg ik weer te veel records. Ik betaal voor TV maar kan geen TV gebruiken omdat ik de app gebruik op android tv en geen kastje wens. Ik heb trouwens geen glasvezel alleen ADSL. Heb geen glasvezel liggen maar moest dat van jullie (ODIDO) aanvragen als ik daar wanneer het ligt door de glasaanbieder DELTA wens te gebruiken met gratis aansluiting van ODIDO anders moest ik aansluitkosten betalen als ik dat niet deed aanvragen… Omdat ik de diensten van jullie niet volledig kan benutten wil ik graag opzeggen of een kort geding starten. Hoe kan ik dit bij jullie doen, want ik ben het echt beu voor enkel toegang tot jullie nieuwe app. Bij T-Mobile Thuis had ik nooit problemen met jullie.. Het was wat mij betreft echt makkelijk ik wou gewoon toegang tot mijn odido app voor contract en betalingen en tv app.. Dat dit voor een nieuwe klant allemaal zo moet lopen, dan wil ik mij neerleggen op het feit dat jullie mij niet kunnen aanbieden wat in contract is afgestemd wat gelijk staat als contract breuk. Dus wil op basis daarvan kosteloos opzeggen en het jaar contract ontbinden. Als dat een probleem wordt dan wil ik graag een ingang om een kort geding te starten via mijn rechtsbijstand. Hoor het graag.

Aanvullend wil ik dat jullie mijn nieuwe account die ik met mijn andere mailadres heb aangemaakt verwijderen, kan deze nergens verwijderen omdat er geen abonnement is gekoppeld…


@navile ah ik dacht dat dit al opgelost was, mijn excuses. Ik heb het meteen voor je doorgezet naar de specialisten. Hopelijk kunnen zij dit voor je oplossen want deze melding zou je niet meer mogen krijgen. Wordt vervolgd!


Hallo @Tommie van Odido @Odido Ik snap je goede bedoelingen maar zie je bericht van 22 dagen geleden:

Hey @navile, ik zie dat je vier abonnementen in ons systeem hebt staan dus dit wordt een lastig geval. Ik heb het daarom doorgezet naar de specialisten met de hoop dat zij dit voor je kunnen oplossen! Hopelijk krijg ik snel antwoord terug. Wordt vervolgd. 

 

22 dagen geleden zou dit doorgezet zijn naar specialisten, maar heb nooit wat vernomen. Dat is erg extreem naar mijn gevoel, en een niet fijne KPI als dat jullie werkwijze is? Dus ik wil gewoon kosteloos mijn contract ontbinden door gebreken bij Odido. Kan je me daar mee verbinden een belverzoek regelen. Ik weet het niet maar lijkt allemaal richting mij de fout in te gaan, want een terugbel verzoek die zou gebeuren door de klantenservice door de juiste mensen is ook nooit gebeurd zie mijn orginele topic, nooit wat vernomen van Odido. Dus opzeggen s.v.p. door gebreken Odido, indien nodig starten we een kortgeding. Kan je mij door de juiste mensen laten bellen?


Reageer