Hallo, volgens de check zou er een dsl aansluiting in ons appartment moeten zijn, zien alleen nergens de aansluiting. Hebben het pakket al binnen, maar wat te beginnen zonder kabel. Kan er een monteur langskomen om te helpen hiermee?
Hallo, volgens de check zou er een dsl aansluiting in ons appartment moeten zijn, zien alleen nergens de aansluiting. Hebben het pakket al binnen, maar wat te beginnen zonder kabel. Kan er een monteur langskomen om te helpen hiermee?
Hi
Zie je op Op deze website dat er een DSL lijn is en wat de maximaal haalbare snelheid is op jouw adres?
Kan je iets van onderstaande vinden in de woonkamer of meterkast?
Hallo Allrisk,
Soms helpt het om even bij buren te kijken waar de aansluiting zou moeten zitten, dan kan je gericht zoeken.
Als er geen aansluiting (meer) aanwezig is kan een (Guidion) monteur ook niets doen. De netbeheerder (kpn netwerk) moet dan eerst de aansluiting herstellen. Een T-mobile medewerker kan dit eventueel in gang zetten.
Mvg. Marcel
Hey
Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb zojuist alles in werking gezet om dit voor je op te lossen en daarbij de netwerkbeheerder aangestuurd. Binnenkort wordt er contact met je opgenomen voor het maken van een afspraak. De netwerkbeheerder gaat dan op zoek naar het aansluitpunt en zo nodig herstellen. Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.