Skip to main content
Beantwoord

Kan bestelstatus niet inzien - "Pagina op slot" & "Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen."

  • 26 June 2024
  • 4 reacties
  • 36 Bekeken

Op 12 juni heb ik een nieuw glasvezelabonnement aangevraagd via de website. Ik heb al een aantal mails ontvangen, maar ik kan de bestelstatus niet online inzien. Wanneer ik op de link in de bevestigingsmail klik kom ik op een pagina met de melding “Deze pagina zit op slot”.

Als ik het abonnement probeer toe te voegen aan het Odido overzicht krijg ik na het invoeren van adres, geboortedatum en de bevestigingscode de melding “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”

 

Misschien gaat het mis omdat ik eerder op mijn oude adres een abonnement heb aangevraagd maar deze door verhuizing heb geannuleerd? Ik wil graag de status van de nieuwe bestelling inzien, hoe krijg ik dat voor elkaar?

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @chario, ik wil je allereest van harte welkom heten op de community! Ik heb het gelijk voor je uitgezocht en het komt inderdaad doordat er een eerdere aanvraag is gedaan waardoor het koppelen nu niet lukt. Dit komt omdat de oude aanvraag nog gekoppeld staat aan je e-mail adres. Ik heb deze gelijk voor je verwijderd en nu zou het mogelijk moeten zijn om je huidige bestelling te koppelen aan het Mijn Odido account. Zou je dit eens willen proberen en het mij laten weten als het gelukt is? 

Hoi Nora,

dankje! Ik kan het abonnement koppelen, alleen mijn e-mail/login is aangepast, er staat nu een underscore ( _ ) voor. Kan die worden weggehaald? Ik kan het zelf niet aanpassen lijkt het :(.

Hi Nora,

Naast de aangepaste email/login (zie boven) krijg ik als ik in het account doorklik naar Bestelling volgen. (odido.nl) alsnog een foutmelding, zie onder:

 

 

Het is dus al iets beter, maar nog niet helemaal goed ;)

Reputatie 5
Badge +5

Hi @chario, wat super om te zien dat het nu helemaal gelukt is om het abonnement aan je account te koppelen! Op dit moment krijgen we meer meldingen binnen over deze specifieke foutmelding en dit is momenteel in onderzoek bij ons. Het ligt dus niet aan het koppelen, zodra dit probleem is opgelost zal je hier ook gelijk de juiste informatie zien. Ik heb gelijk ook de status van de bestelling voor je nagekeken en op dit moment wachten we tot de netwerkbeheerder het glasvezelaansluitpunt heeft aangelegd en de vezels hierop aangesloten heeft. Zij zullen vanzelf contact met je opnemen om hier een afspraak voor in te plannen. Mocht je nog andere vragen hebben over je bestelling, stel ze dan gerust. Ik kijk het graag voor je na! 

Reageer