Skip to main content

Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

Als ik mijn modem op de isra-kabel aansluit krijg ik geen verbinding. (Er gaat geen lampje knipperen.) Hieronder een foto van het enige grijze kabeltje in mijn meterkast dat enigszins overeenkomt met de beschrijving in de handleiding.

Hiervoor had mijn huisgenoot (inmiddels verhuisd), een Ziggo modem waar een dikke kabel (zie foto hieronder) op was aangesloten. Deze werkte prima, maar ik zie geen aansluiting hiervoor in de t054.

Nergens in mijn woning kan ik een stopcontact voor een varkenssnuit vinden, dus ook dat is geen optie. Wel een oude wandcontactdoos voor een tv aansluiting in mijn woonkamer.

Kan deze omgezet worden naar een varkenssnuit aansluiting?

Alvast bedankt :)

Hallo @roonil 

De aansluiting op foto 3 kan niet worden omgezet naar een varkenssnuit aansluiting.

De kabel die van beneden komt waar komt deze vandaan? Heb je misschien iets van onderstaande in de meterkast of ergens anders?

En heb je al een sms gekregen dat de verbinding in de loop van de dag actief is? Dit gebeurt vóór 18:00 dus misschien moet je nog even wachten.

Bedankt voor je (snelle) reactie @Waqqas .

Helaas niets van jouw foto heb ik in mijn meterkast. Het kastje uit mijn eerste foto is het enige wat er enigszins op lijkt. Daar heb ik de DSL kabel nu ingedaan en ik zal het SMSje dan maar afwachten.

@roonil

Wanneer is de installatiedatum volgens je Odido account? Op die dag is de verbinding vóór 18:00 actief.

Die kabel op foto 1 komt uit de grond de meterkast binnen?

@roonil

Wanneer is de installatiedatum volgens je odido account? Op die dag is de verbinding vóór 18:00 actief.

Die kabel op foto 1 komt uit de grond de meterkast binnen?

De installatiedatum was gisteren. De kabel van foto 1 komt van boven, en ik kan niet herleiden waar die vandaan komt.

Hey @roonil, welkom op onze Community!

Ik zie dat @Waqqas je al opweg geholpen heeft. Het kan ook zijn dat dit een aftakking is van het ISRA punt. Ik heb voor de zekerheid een taak voor je aangemaakt voor onze techneuten. Zij gaan hier naar kijken en wellicht moet er een monteur komen om dit op te lossen. Het kan ook zijn dat de aansluiting via mijnaansluiting.nl geregeld moet worden.

Hey @roonil, welkom op onze Community!

Ik zie dat @Waqqas je al opweg geholpen heeft. Het kan ook zijn dat dit een aftakking is van het ISRA punt. Ik heb voor de zekerheid een taak voor je aangemaakt voor onze techneuten. Zij gaan hier naar kijken en wellicht moet er een monteur komen om dit op te lossen. Het kan ook zijn dat de aansluiting via mijnaansluiting.nl geregeld moet worden.

Oké, Tommie. Ik zie dat je mijn een email hebt gestuurd. De vorderingen daarvan zal ik verder afwachten. In ieder geval bedankt voor je snelle reactie.

Reageer