Mijn ISRA punt valt bijna van de muur af en er vermoed een kabelbreuk voor het aansluitpunt. Hoe kan ik dit vervangen?
Bladzijde 1 / 1
Kun je wat foto's maken en plaatsen?
Dat ziet er uit als vergane glorie, echter zolang de verbinding goed is zal de netbeheerder er niets aan willen doen. Als je wel signaal hebt, maar instabiel, is dat te zien door middel van een lijnmeting. Een moderator kan dit voor je uitvoeren. Heb je helemaal geen verbinding geef dat dan ook even aan zodat de netbeheerder kan worden ingeschakeld.
Hoi @mpmevers
Bedankt voor de foto's! Ik heb wel eens mooiere ISRA punten gezien! Laat ik het netjes zeggen. Ik kijk dan ook graag wat ik voor je kan doen. WIl je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik op zoek!
Bedankt voor de foto's! Ik heb wel eens mooiere ISRA punten gezien! Laat ik het netjes zeggen. Ik kijk dan ook graag wat ik voor je kan doen. WIl je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik op zoek!
Ik heb je de informatie in een prive bericht gestuurd.
Hoi @mpmevers
Bedankt voor de gegevens. Ik heb direct de lijn geanalyseerd. Ik zie gelukkig een stabiele verbinding terug. Het ISRA-punt ziet er dan niet zo mooi uit, maar hij is dus nog 100% intact. Dan ben ik toch even nieuwsgierig, op basis waarvan vermoed je een kabelbreuk? Wellicht dat er iets anders speelt en dat we de oorzaak (en de oplossing) daar moeten zoeken! Ik ben dol op veel informatie. Geef daarom aan of het om de Wifi of bekabeld gaat, wat doet de TV, wat geeft de snelheidstest aan, welke lampjes branden er op het modem? Dat soort zaken. Ik hoor graag!
Bedankt voor de gegevens. Ik heb direct de lijn geanalyseerd. Ik zie gelukkig een stabiele verbinding terug. Het ISRA-punt ziet er dan niet zo mooi uit, maar hij is dus nog 100% intact. Dan ben ik toch even nieuwsgierig, op basis waarvan vermoed je een kabelbreuk? Wellicht dat er iets anders speelt en dat we de oorzaak (en de oplossing) daar moeten zoeken! Ik ben dol op veel informatie. Geef daarom aan of het om de Wifi of bekabeld gaat, wat doet de TV, wat geeft de snelheidstest aan, welke lampjes branden er op het modem? Dat soort zaken. Ik hoor graag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.