Hallo,
Ik heb mijn DSL abonnement laten omzetten naar een glasvezel abonnement en jullie deur-aan-deur verkoper vertelde mij dat de contractduur en de kortingen van mijn DSL abonnement 1 op 1 overgaan naar mijn nieuwe glasvezel abonnement.
Daarnaast zouden de 8 maanden korting van een glasvezel abonnement er bovenop komen. Dit zou in mijn geval 12 maanden (DSL abonnement) + 8 maanden (glasvezel abonnement) in totaal 20 maanden korting zijn.
Toen jullie collega van glasvezel klantenservice belde om mijn overstap naar glasvezel te verifiëren, heb ik de bevestiging gekregen dat de afspraken met jullie verkoper geldig zijn en dat ik nooit meer zou betalen dan voor mijn overstap.
Als ik echter inlog in mijn account, zie ik bij mijn nieuwe abonnement alleen maar 8 maanden korting staan.
Dus niet de 20 maanden zoals beloofd.
Zou je willen kijken wat er hier mis gaat en het aantal maanden corrigeren naar 20 maanden.
Alvast bedankt.
P.S. ik heb slechte ervaring met jullie klantenservice/ sales die dingen beloven die achteraf niet kloppen, en dat ik uiteindelijk veel minder korting/ voordeel krijg dan eerder beloofd omdat er achteraf nog maar weinig geregeld kan worden.
Ik hoop niet dat dit weer een dergelijk geval is.