Bij mij in de straat leggen ze Glasvezel aan, kan die ook bij mij binnen gelegd worden, zonder abonnement?
als voorbereiding, mocht ik toch over willen stappen?
Ik zit namelijk ook nog met de vodafone korting zolang ik ziggo heb
Hallo
Bij KPN glasvezel is het zo dat je eerst toestemming geeft voor een aansluiting en dan zullen ze deze gratis plaatsen, een abonnement nemen is niet verplicht.
Bij Open Dutch Fiber zullen ze je aansluiten op glasvezel zodra je een abonnement hebt afgesloten.
Hallo
Bij KPN glasvezel is het zo dat je eerst toestemming geeft voor een aansluiting en dan zullen ze deze gratis plaatsen, een abonnement nemen is niet verplicht.
Bij Open Dutch Fiber zullen ze je aansluiten op glasvezel zodra je een abonnement hebt afgesloten.
Hier in de straat zijn ze voor T-Mobile bezig….
Hoe doen die dat?
Hier lees je alles over het aanleggen van glasvezel tot in je woning :
https://www.odido.nl/internet/glasvezel/netwerk/aanleg
Ivoets oftewel XXXX, wanneer betaal je alle cryptocurrency terug die je hebt gestolen van de mensen die in jouw crypto-zwendel hebben geïnvesteerd?
Moderator edit: de Community is niet bedoeld om een persoonlijke vendetta uit te vechten. Volg de Huisregels en zorg ervoor dat je je niet kwetsend uitlaat, anders zijn we genoodzaakt je te bannen. Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.