Skip to main content

Hoi,

 

Ik wil het internet aansluiten, is dit de telefoonkabel van het isra punt?

 

mvg, Demi

 

Hallo @Demi1234 

Dit is inderdaad de juiste kabel. In het midden zie je 2 combinaties om elkaar heen gewikkeld zitten, zwart doorzichtig en wit doorzichtig.

Probeer eerst zwart doorzichtig aan te sluiten en als die niet werken dan wit doorzichtig .

Je kan het aansluitdoosje uit het installatiepakket gebruiken als het kapje en aansluiting van dit punt missen.


Bedankt voor je antwoord. Ik heb beide combinaties geprobeerd maar het wereldbol-lampje op de modem gaat niet branden. Wat zou ik verkeerd kunnen hebben gedaan?

 

 


Indien beide combinaties het niet doen dan ligt het probleem mogelijk buitenshuis en zul je de reactie van een moderator even moeten afwachten zodat zij een monteur langs kunnen sturen.


Hi @Demi1234 alvast van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb op afstand met je meegekeken en er lijkt inderdaad wat mis te zijn met de verbinding. Ik heb zojuist een opdracht uitgezet voor onze monteur om dit te herstellen. Je ontvangt bericht van onze monteursdienst Guidion om direct een afspraak in te plannen. We gaan er voor zorgen dat je snel online bent!