Skip to main content

Ik ben 3 weken geleden verhuisd naar een heel oud appartement en wilde mijn Odido-abonnement meenemen.

Het bedrijf dat het appartement beheert, zei dat het ISRA-punt het punt is op de foto. 

Na 2 weken heb ik eindelijk de e-mail van Guidion ontvangen om een ​​afspraak te maken, maar ik weet niet zeker welke optie ik moet selecteren... is dit een ISRA-punt?

Hallo @Caia 

Dit is een COAX aansluiting die niet door Odido wordt gebruikt. Je moet zoeken naar iets van onderstaande of je kan een losse telefoonkabel tegenkomen die moet worden hersteld:

Ik heb overal gekeken en er is niets wat hierop lijkt. Hoe zijn dan de volgende stappen? Moet ik van provider veranderen?

ook in de meterkast gekeken? daar zt ie meestal

ook in de meterkast gekeken? daar zt ie 

Ik heb al gekeken, ook bij het onderhoudsbedrijf, en er is helaas niets

@Caia 

Je geeft aan dat je een mail hebt ontvangen om een afspraak te maken met de monteur voor de installatie, dit is bij glasvezel het geval en bij DSal sluit je het zelf aan.

Indien het om DSL gaat dan moet er een monteur komen om het ISRA punt te lokaliseren en herstellen indien nodig 

@Caia

Je geeft aan dat je een mail hebt ontvangen om een afspraak te maken met de monteur voor de installatie, dit is bij glasvezel het geval en bij DSal sluit je het zelf aan.

Indien het om DSL gaat dan moet er een monteur komen om het ISRA punt te lokaliseren en herstellen indien nodig 

Ik heb het geregeld met de klantenservice. Ik heb hier mijn vraag gesteld vanwege de mogelijkheden die Giedeon biedt om vóór het maken van de afspraak te informeren naar de situatie. 

Het was behoorlijk verwarrend :)

Reageer