Ik heb al 3 keer gebeld, maar ik heb nog steeds geen duidelijkheid over wanneer T-Mobile verwacht dat mijn verbinding hersteld is.
Ik ben overgestapt van KPN naar T-Mobile. Donderdagmiddag is de monteur van Guideon geweest. Hij gaf aan dat hij de installatie niet kon afmaken omdat het KPN abonnement nog actief was op mijn glasvezelaansluiting. Hij meldde dat die gepland stond als 'voor 18u'.
Als KPN de verbinding omgezet had zou het moeten werken met de nieuwe mediaconverter en het nieuwe modem. Om 17.30 stopte de KPN verbinding. Daarna heb ik de de mediaconverter en modem aangesloten.
Donderdag rond 18.30 heb ik met T-Mobile gebeld omdat de nieuwe verbinding niet werkte. Het is niet gelukt om het werkend te krijgen, maar de medewerker zou het aansturen om het probleem op te lossen.
Vrijdag rond de lunch nog geen update, dus opnieuw gebeld. Deze medewerker kon me helemaal niet helpen, maar zou het ook verder uitzoeken.
Vrijdag rond 17u heb ik weer gebeld. Conclusie was dat opnieuw een monteur moest komen. Ik zou een email krijgen waarmee ik een afspraak in kan plannen. Echter de email die ik heb staat alleen in dat het doorgezet is naar de technische dienst en dat ik binnen 5 werkdagen een reactie krijg.
Tot zover dus erg slechte service van T-Mobile... Bovendien zit je elke keer een halfuur in de wachtrij. Er is geen manier om op een andere manier in contact te komen.