Hallo Maja,
Ik zie dat het WAN-lampje uit is, je krijgt dus inderdaad geen signaal binnen. Is de ingangsdatum inmiddels verstreken?
Heb je ook de oranje en witte draadjes geprobeerd ipv blauw / rood? Komen deze draden rechtsteeks van het ISRA-punt?
Mvg. Marcel
Ik heb de router pas gisteren ontvangen
Ja, draden rechtstreeks, ik heb geprobeerd van kleur te wisselen en weet niet de juiste kleur. Ik heb contact opgenomen met de technische ondersteuning en ze zullen na 5 dagen terugsturen, ik wil het zelf doen, misschien werkt het
Ik wil ervoor zorgen dat de service werkt vanaf de bron, of schakel gewoon de draden
Hallo
Op de screenshot is te zien dat je aanvraag nog in behandeling is dus er zou geen verbinding moeten zijn denk ik.
Heb je wel al bericht gekregen van wanneer de installatiedatum is? De installatie pakket ontvang je ongeveer een week eerder dan de datum waarop alles werkt. Kijk dit eens na?
Het is wel vreemd dat je aanvraag nog in behandeling staat.
Dit is zeker iets waar de moderators naar kunnen kijken waarom dat zo is dus je kunt beter wachten op een Moderator.
Ik begrijp dat zonder internet zitten vervelend is maar helaas is het even afwachten en anders bel je morgen gewoon!
Ja, we wachten op de admin om mijn bestelling te activeren .. Bedankt voor uw interactie
Hi
Ik zie dat de lijn al actief is, dus daar ligt het niet aan. Ook zie ik dat je een afspraak kunt maken met de monteur die de installatie bij jou thuis komt nalopen. Dat gaat helemaal goed komen dus! Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
Een week geleden wachtte de technicus, bezocht en controleerde de installatie.Hij zei dat een technicus van KPN aanwezig moest zijn om het signaal naar het huis te sturen.??
Ik weet niet wat ik moet doen om de aanwezigheid van technicus kpn te versnellen
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.