Nu komt er aanstaande donderdag een monteur langs hiervoor, maar nu zie ik dat de status van mijn Internet abonnement in mijn t-mobile ook nogsteeds "je aanvraag is in behandeling" is terwijl deze bij interactieve TV wel staat "aan sinds 28-08-2019". Kan het zijn dat er bij jullie iets niet helemaal goed is gegaan met het activeren van mijn internetverbinding?
Ik heb exact hetzelfde. Mijn overstap datum zou zijn 16-09-2019 en vervolgens was dat gewijzigd naar 09-09-2019. Gister avond geprobeerd om alles te installeren maar na telefonisch contact blijkt dat mijn contract nog niet gereed was? Nu heb ik geen internet en TV want mijn oude abonnement stopte per 16-09-2019. Er wordt nu aangegeven dat het nog 10 werkdagen (!!!) kan duren, onacceptabel.
Hoe kan dit zo snel mogelijk worden opgelost?
Gr, Michelle
Ik zie dat onze techneuten op de hoogte zijn gesteld. Zij gaan er alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen! Zodra we een terugkoppeling ontvangen, brengen we je gelijk op de hoogte.
Hoi
In jouw geval is alles in gang gezet om dit probleem voor je op te lossen. Op 7 oktober komt er een monteur bij je langs die dit probleem voor je gaat oplossen. Excuses voor het ongemak, gelukkig is hulp aanstaande!
Alleen weet ik nu dus niet wanneer hij komt/ of hij al geweest is en het niet gelukt is.
Wat mij verbaasd is dat dit blijkbaar een zo veel voorkomend probleem is dat het hele forum er mee volstaat, maar blijkbaar een niet belangrijk genoeg probleem om er daadwerkelijk een oplossing voor te zoeken. Als dit zo'n moeilijk oplosbaar probleem is, stuur dan bijv. standaard een monteur mee ipv mensen eerst uren lang het idee laten hebben dat zij alles fout doen mbt installatie. En wat ik ook vreemd vind is dat de aanvraag nog op in behandeling staat als alles al thuis geleverd is en de installatiedatum verstreken, dit lijkt me geen probleem van een monteur.
Maarja wat het thuis abonnement betreft, dat is voor ons nog maar even afwachten of er iets gebeurt, we zullen nog wat geduld hebben en monteur de tijd geven om van alles in het kastje in de wijk te doen maar hoop wel snel dat het opgelost is.
Ik geef graag tekst en uitleg. Gelukkig komt het maar in een klein percentage voor dat op de opleverdatum het WAN lampje niet gaat branden. Dit ligt dan aan de netwerkbeheerder die het signaal vanuit de wijkcentrale niet naar jouw aansluitpunt krijgt. Als wij een monteur uitsturen bij installatie zoals we doen bij glasvezel, dan mag deze monteur alleen binnenshuis aan de slag. Hij mag dus niet op het netwerk van de netwerkbeheerder zaken aanpassen. Bij DSL is de binnenshuisinstallatie vrij gemakkelijk en zonder gevaar (zoals het licht bij de glasvezelinstallatie) en levert dus groot voordeel op om dit zonder monteur te doen. Dan kan de klant zelf op een gunstig tijdstip het modem aansluiten. Als wij de netwerkbeheerder aansturen en hij hoeft niet bij jou te zijn, dan sturen wij een e-mail naar jou als hij het issue heeft afgemeld. We houden je dus altijd op de hoogte van de ontwikkelingen.
Als jouw modem na een korte herstart nog steeds niet online komt, dan is de netwerkbeheerder nog niet klaar met herstelwerkzaamheden. Zodra we meer weten, sturen we je een e-mail met de update!
Ik heb ook zoiets. Ik zou volgens de sms van T mobile op 08-01 kunnen installeren. Het is nu 10-01 en alleen de Tv- app doet het op m'n telefoon en tablet. Internet doet het niet (ondanks brandende lampjes op het modem en het feit dat het netwerk wordt herkend door telefoon en tablet) want verbinding maken is niet mogelijk. De Tv-box geeft de melding dat hij niet kan connecten met ACS en dus geen tv op mijn tv toestel. Morgen loopt mijn internet en tv van Ziggo af en heb ik niets meer. Nu ben ik de status van mijn abonnement gaan checken in "mijn T-Mobile thuis" en daar staat dat zowel internet als de tv-box nog in behandeling zijn. Wanneer zou ik verbinding kunnen hebben?
Hey
Hier ga ik wat aan doen! Zojuist heb ik onze techneuten op de hoogte gesteld van het probleem op jouw adres. Zij gaan er alles aan doen om dit voor je op te lossen. Zodra we een terugkoppeling ontvangen, ben jij de eerste die het hoort. Sorry voor het ongemak, maar hulp is aanstaande!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.