Skip to main content

Hallo,

 

wegens miscommunicatie bij het overstappen hebben we tijdelijk geen internet. Kunnen wij voor de komende 2 weken een unlimited voucher ontvangen?

mvg

Hallo @Ljem  Welkom in de community van Odido! 
Welke miscommunicatie? Moet je nog aangesloten worden?  Providers sluiten je nooit af voordat je nieuwe provider een sein geeft dat je bent aangesloten.


Dank je.
er moet bij ons nog iets gebeuren door kpn, maar ons abonnement bij ziggo loopt waarschijnlijk een dezer dagen af. Dat zou betekenen dat we de komende 2 weken nog niet aangesloten zijn. Voor die tijd zou dus mooi zijn als we een voucher mogen hebben. Gister had je collega dat al aangeboden over de telefoon, maar toen waren we in de veronderstelling dat wij een unlimited abo hebben, dat bleek injuist (ivm maken hotspot met mobiel).


Als je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice, dan blijft Ziggo “aan” staan zolang de router van Odido nog niet online is. Er is dan geen voucher nodig.


@Ljem  Goedemorgen Informeer bij ziggo wanneer ze je internet stoppen. 

Heb je meer informatie  en is het dan nog nodig kan je eventueel een voucher krijgen.
Zet ondertussen wel je klantnummer in je forum account.

Groetjes


 


Reageer